Breadcrumb

Gakoak - Unibertsitateko Aditua IKTak eta Konpetentzia Digitalak Eskolan, Unibertsitatean eta Enpresetan

Tituluaren gakoak

Hezkuntza-munduan gero eta aldaketa edota berrikuntza gehiago daude, gero eta joera metodologiko gehiago azaltzen dira, teknologiak eskolari egin diezazkiokeen ekarpenez baliatuta. Titulu honen helburu nagusia da joera horiek identifikatzea eta hezkuntza-praktika berritzeko eta ikaslea boteretzeko izan dezaketen aukeren hausnarketa bultzatzea. Horretarako, hezkuntza formalean (eskolan, Lanbide Heziketan, unibertsitatean), enpresan eta hizkuntzen irakaskuntzan teknologiak, konpetentziak digitalak eta teknologia baliatzeko moduak erakutsiko dira, arloan arituak diren profesionalen eta irakasleen laguntzarekin.

Baliabide digitalek duten aukerak eta ikasteko estrategia ezberdinak kontuan izango dira.Hezkuntzan konpetentzia digitala garatzen da IKTak ikas-arloetan txertatuz, ahu da, ikas-irakaskuntza prozesuan baliabide digitalak normalizatuz.

Erakunde laguntzaileak: UE  Udako Euskal Unibertsitatea

Aplikazio habiaratuak

XSLaren edukia

Ezin izan da edukia sortu, beranduago saiatu. Arazoak aurrera jarraitzen badu, jarri harremanetan CAUrekin (Tlf: 946014400 / Email: cau@ehu.eus / Web: https://lagun.ehu.eus).

Link - IKTak eta Konpetentzia Digitalak Hezkuntzan, Etengabeko Formakuntzan, eta Hizkuntzen Irakaskuntzan

Titulu hau IKTak eta Konpetentzia Digitalak Hezkuntzan, Etengabeko Formakuntzan, eta Hizkuntzen Irakaskuntzan Unibertsitate Espezializazioaren parte da.

Ikusi Espezializazio honi buruzko informazioa

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Unibertsitateko Aditua IKTak eta Konpetentzia Digitalak Eskolan, Unibertsitatean eta Enpresetan

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Teknologia eta pedagogia uztartzeko. Teknologiaren aukerez eta arriskuez hausnartu eta esku-hartzeak diseinatzen ikasteko.
  • Konpetentzia digitaletan trebatzeko. Hezkuntzako maila ezberdinetan konpetentzia digitalak nola garatzen diren erakutsiko dute arloko adituek.
  • Formazio digitaleko adituekin batera ikasteko, egiteko eta komunikatzeko.
  • Hezkuntza berritzailea eta eraginkorra zer den eztabaidatzeko, irudikatzeko eta proposatzeko.

Irteera profesionalak - Unibertsitateko Aditua IKTak eta Konpetentzia Digitalak Eskolan, Unibertsitatean eta Enpresetan

Irteera profesionalak

Edozein motatako irakaskuntza edo prestakuntzan (enpresa, erakunde sozial...) arituko diren adituak izango dira, batez ere konpetentzia digitalak modu didaktikoan erabiltzen jakingo dute.

XSLaren edukia