Breadcrumb

GAKOAK - Kirol Erakundeen Kudeaketa Zuzendaritzan eta Gerentzian Unibertsitate Espezializazioa

TITULUAREN GAKOAK

Kirol erakundeetan zuzendaritza edo gerentzia erantzukizunak eskatzen duten gaitasunak garatu eta sakonduko dira; bereziki, epe ertainera eginkizun horiek testuinguru lehiakor, global eta dinamikoetan bete beharko dituzten pertsonei. Horretaz gain, ekintzaileentzako aukerak identifikatzen ahaleginduko gara, goraka ari den kirolaren sektore honetan.

Aplikazio habiaratuak

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania

Kreditu kopurua

35 ECTS kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Ekonomia eta Enpresa Faultatea. Gipuzkoa Atala

Arduraduna

Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Elcanoko Atala

ESTEKA - Kirolaren Kudeaketa Berezko Masterra

Titulu hau Kirolaren Kudeaketa Berezko Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

ARRAZOIAK - Kirol Erakundeen Kudeaketa Zuzendaritzan eta Gerentzian Unibertsitate Espezializazioa

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Euskal Herriko eta inguruetako prestakuntza eskaintzan ez dago arlo honetan beste masterrik.
  • Oinarri bikoitza du: akademikoa (Ekonomia eta Enpresa Fakultatea eta Hezkuntza eta Kirol Fakultatea) eta profesionala (Emtesport, sektoreko euskal enpresa, kirol kudeaketan liderra).
  • Prestakuntza erakargarria eta beharrezkoa kirol kudeaketarako.
  • Ikasketa plana berritzailea eta malgua da, eta goi mailako kanpoko profesionalak biltzen ditu.

IRTEERAK - Kirol Erakundeen Kudeaketa Zuzendaritzan eta Gerentzian Unibertsitate Espezializazioa

IRTEERA PROFESIONALAK

Kirolari lotutako enpresa, klub, elkarte, ekitaldi eta abarren zuzendaritza, administrazioa, kudeaketa eta antolakuntza.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak