Ogi apurrak

25153 - Hizkuntzaren Filosofia I



  • Ikastegia: Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
  • Titulazioa: Filosofiako Gradua
  • Ikasturtea: 2017/18
  • Maila: 2


IRAKASGAIAREN AZALPENA ETA TESTUINGURUA ZEHAZTEA

Ez dago atal honi buruzko informaziorik

GAITASUNAK / IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK

XX. mendeko hizkuntzaren filosofiako gai eta testu nagusiak aztertuko dira: hasi Fregeren eta Russellen esanahiaren ikuspegi semantikotik eta Austinen eta Griceren ikuspegi pragmatikoarino. Testuen eta problemen ezagutza zuzenaz gain, hizkuntzaren filosofian ez ezik filosofia analitikoan ohikoa den filosofia egiteko moduarena ere bereganatuko du ikasleak.

EDUKI TEORIKO-PRAKTIKOAK

1.    Sarrera: hizkuntza filosofian eta hizkuntzaren filosofia. Hizkuntzaren filosofia eta teoria linguistikoak. Zenbait nozio.
2.    Esanahia eta erreferentzia
3.    Hikzuntaren muin logikoa
4.    Esanahia eta egia
5.    Esanahia eta egiaztatzea
6.    Esanahia eta asmoa
7.    Esanahia eta ekintza
8.    Esanahia eta komunikazioa

Metodologia

Egitekoak

a) 2 saiakera labur irakurgaietako baten edo batzuetan baieztutako tesiren bati buruz. Bat 2. zatikoa, eta bestea gainerako zatietakoa.
b) Ahozko aurkezpena aurreko lan horietako bakoitzarena.
c) Asteroko irakurgaien eztabaida.
d) Azterketa idatzia.

Ebaluazioa.
Azken nota goiko a), b) eta c)ren ebaluazio jarraituan (%25na) eta azterketa idatzian (%25) oinarrituko da.
Bestela, azken azterketa baterako aukera ere izango da.

OHARRAK idatziei buruz:
Idatzi duzunarekin erabat gustura ez izan arren, hobe zerbait bidaltzea, lan pixkat egin duzula erakutsiz, ezer ez bidaltzea baino.
Zirriborroak. Ideiak nahi haina diskutitzeko prest nago, baina ez dut idatzien zirriborrorik irakurriko.

Entregatzeko modua.
E-postaz bidali helbide honetara kepa.korta@ehu.es
Gaian honako hau idatzi:
HF-1/izen-abizenak/LANA [1 edo 2]
Idatzi izen-abizenak tituluaz gain.
Orrietan zenbakiak jarri.
Espazio bikoitza, 12 puntuko letra.
Formatoa: doc, rft, edo pdf.

Irakaskuntza mota
Irakaskuntza mota M S GA GL GO GCL TA TI GCA
Ikasgelako eskola-orduak 42   18            
Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak 63   27            

Ebaluazio-sistemak

  • AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA
    • KALIFIKAZIOKO TRESNAK ETA EHUNEKOAK:

OHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA:


Ebaluazioa.
Azken nota goiko a), b) eta c)ren ebaluazio jarraituan (%25na) eta azterketa idatzian (%25) oinarrituko da.
Bestela, azken azterketa baterako aukera ere izango da. Azken honetara nahikoa izango da, ebaluazio jarraituari uko egiteko.

Lan idatzietan plagiorik eginez gero, 0 bat mereziko du ikasgai osorako deialdi horretan.

EZOHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA

Ez dago atal honi buruzko informaziorik

Nahitaez erabili beharreko materiala

Korta, Kepa (atontzailea) (2007): Hitzaren lilura. Hizkuntzaren Filosofiako Irakurgaiak. Bilbo: UPV-EHU.

Bibliografia

  • Oinarrizko bibliografia:

Lycan, W. (1999), Philosophy of Language. London: Routledge.
Martinich, A. P. (ed.): The Philosophy of Language. Oxford U. Press, 1990.
Taylor, K. (1998), Truth and meaning. Oxford: Oxford University Press.
  • Gehiago sakontzeko bibliografia:

Perry, John (2001). Reference and Reflexivity. Stanford: CSLI Publications (Gaztelaniazko itzulpena, Kepa Kortak eta Rodrigo Agerrik egina, 2006).

Kepa Korta & John Perry (2011). Critical Pragmatics. An Inquiry into Reference and Communication. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Aldizkariak:

GOGOA. (UPV-EHU)
  • Interneteko helbide interesgarriak:

http://plato.stanford.edu/
http://www.kepakorta.com

Oharrak

Ez dago atal honi buruzko informaziorik
Azken aldaketaren data: 2017/02/28
Nodoa: liferay2.lgp.ehu.es