Ogi apurrak

• Ikasturtea: 2017/18
  • Maila: 4

IRAKASGAIAREN AZALPENA ETA TESTUINGURUA ZEHAZTEA

Ikasleek komunikazio konpetentzia bi eremuei begira garatuko dute bereziki: batetik, hizkuntza akademikoari erreparatuko zaio, unibertsitate ikasketak eta Gradu Amaierako Lana burutzeko behar dituzten trebeziak landuz. Bestetik, atzerriko hizkuntzako irakasle lanetan beharrezkoa izango duten gela barruko hizkuntza eta komunikazioaren kudeaketa landuko dira.
Bi eremu horiek lantzeko unean, pedagogia eta didaktikarekin loturiko edukiak, teorikoak zein praktikoak, baliatuko dira nagusiki.

GAITASUNAK / IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK

Hizkuntzetarako Europako Erreferentzia Esparru Bateratuaren araberako B2 maila lantzera bideratuta dauden jarduerak eta ariketak.
Ingelesezko literaturaren hainbat testuri hurbilketa.
Atzerriko hizkuntzaren ikaskuntza eta hobekuntza autonomoak bultzatzeko jarduerak.
Elkarrekintza-trebeziak eta ikasketa kooperatiboa garatzera bideratutako jarduerak.

EDUKI TEORIKO-PRAKTIKOAK

1.- Ingelesaren erabilera: ulermena eta ekoizpena.
2.-Ingelesezko literatura: ingelesez idatzitako lan nagusiei begirada.
3.- Ikaskuntza autonomoa eta norberaren hobekuntza.
4.- Ikaskuntza kooperatiboa eta elkarreraginerako trebeziak.

1. Use of English: perceptive and receptive skills.
2.- English literature: an overview of most important literature works written in English.
3.- Autonomous learning and self improvement.
4.- Cooperative learning and interactive skills.

Metodologia

Trebezia akademikoak lantzeko, Minorrarekin loturiko gaien inguruko hausnarketa egingo da, gelako eztabaidak, ahozko debateak eta azalpen eta argudio idatziak baliatuz.
Gelako hizkuntzan trebatzeko, ingelesdun eskolen bideo bidezko ereduak aztertuko dira eta hainbat estrategia eta jarduera didaktiko landuko da.
Egindako ikaskuntza baliatuz, ikasleek, talde lanean, saio didaktikoen diseinua, praktikan jartzea eta horien gaineko hausnarketa egingo dute. Era berean, unitate didaktiko baten diseinua garatu beharko dute.
Saioetan parte-hartze aktiboa eta atzerriko hizkuntzaren etengabeko erabilera nahitaezkoak izango dira.

Irakaskuntza mota
Irakaskuntza mota M S GA GL GO GCL TA TI GCA
Ikasgelako eskola-orduak 12   48
Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak 18   72

Ebaluazio-sistemak

• AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA
    • KALIFIKAZIOKO TRESNAK ETA EHUNEKOAK:

OHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA:

Azken nota ikasgaian zehar bildutako nota askotarikoen bilduma izango da.
Klasera ezin etorria justifikatzen duten ikasleen kasuan, ebaluazioa bakarkako lanen bidez egingo da.

EZOHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA

Ohiko deialdian gainditu ez duen ikaslearen ebaluazioa, banakako lanen bidez egingo da. . Ahozko froga bat burutzea ere eska dakioke.

EZ-OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DUEN IKASLEA Ez aurkeztearekin nahikoa da

Nahitaez erabili beharreko materiala

Irakasleak prestatutako material bilduma, idatzizkoa zein ikus-entzunezkoa (Moodle plataforma bitartez).
IKT baliabideak.
Unean uneko bestelako materiala.

• Oinarrizko bibliografia:

MURPHY R. (2004) English Grammar in Use. Cambridge University Press.
    SWAM M. (2005) Practical English Usage. Oxford University Press. 2005.

• Gehiago sakontzeko bibliografia:

Oharrak

Irakasgai honen funtsezko ataletako bat, Multi Subject Didactic Project izeneko zenbait irakasgaien arteko proiektua izango da.
Azken aldaketaren data: 2017/02/28
Nodoa: liferay1.lgp.ehu.es