Avisos

AusArt 4.2. 2016.12: PRÁCTICAS ARTÍSTICAS, TECNOLOGÍAS BLANDAS Y MAQUINARIAS SOCIALES

 Interactuamos diariamente con tecnologías blandas: procedimientos, sistemas, procesos… que, por intangibles, resultan difícil de percibir. Pueden consistir en protocolos de conducta, códigos de funcionamiento, estrategias comunicativas, modelos organizacionales, metodologías pedagógicas...

 Los artistas las usamos constantemente (en procesos de creación colaborativa, de relación con el público, de transmisión de subjetividades…) e incluso en ocasiones constituyen la piedra angular de nuestros proyectos artísticos (en prácticas performativas, contextuales, participativas…). Las formalizaciones y dispositivos que ideamos se ven afectados por estas tecnologías, que en muchos casos utilizamos de manera naturalizada.

 Es por ello que explicitarlas, entender cómo funcionan, experimentar con ellas y llegar a ser capaces de utilizarlas de manera empoderada, nos permitirá hacer un uso sofisticado de estas tecnologías blandas, tanto en el ámbito artístico como en su relación con otros ámbitos sociales y científicos.

 Esperamos recibir vuestras propuestas (originales e inéditas) a través de la plataforma Open Journal Systems (www.ehu.eus/ojs/index.php/Ausart) antes del 30 de septiembre de 2016. El archivo del artículo no llevará ni el nombre ni ningún elemento identificativo de su(s) autor(es) y deberá incluir:

  • el título del artículo (+traducción al inglés);
  • resumen (± 150 palabras) + resumen en inglés (ídem);
  • hasta cinco palabras clave y su traducción inglesa,
  • texto (± 3000 palabras) con imágenes y gráficos opcionales; referencias bibliografícas según formato Chicago autor-año.

 

AusArt 4.2.: PRAKTIKA ARTISTIKOAK, TEKNOLOGIA BIGUNAK ETA MAKINERIA SOZIALAK

Egunero, elkarreraginean aritzen gara teknologia bigunekin: prozedurak,  sistemak, prozesuak… ukiezinak izategatik nekez hauteman daitezkeenak. Honako hauek izan daitezke: jokabide-protokoloak, funtzionamendu-kodeak, estrategia komunikatiboak, erakundeen antolaketa-ereduak, metodologia pedagogikoak…

Artistok etengabe erabiltzen ditugu (lankidetzazko sorkuntza-prozesuetan, publikoarekin harremanak izateko prozesuetan, subjektibitateak transmititzeko prozesuetan…), eta batzuetan gure proiektu artistikoen kantoiharria ere izan daitezke (praktika performatiboetan, testuinguru-praktiketan, praktika parte-hartzaileetan…). Asmatzen ditugun formalizazioak eta tresnak sarritan modu naturalizatuan erabiltzen ditugun  teknologia horien eraginpean daude.

Horregatik, horiek esplizitatzea, nola funtzionatzen duten ulertzea, haiekin esperimentatzea eta modu ahaldunduan erabiltzeko gai izatera iristea lagungarria izango zaigu teknologia bigun horiek modu sofistikatuan erabiltzeko, bai artearen alorrean eta bai beste eremu sozial eta zientifikoekin duten loturan ere.

Espero dugu zuen proposamenak jasotzea (originalak eta argitaratu gabeak) Open Journal Systems plataformaren bidez  (www.ehu.eus/ojs/index.php/Ausart), 2016ko irailaren 30a baino lehen. Artikuluaren artxiboak ez du eramango ez autorearen(en) izenik eta ezta haren/horien identifikazioa ahalbidetu dezakeen inolako elementurik ere, eta osagai hauek izan beharko ditu:

  • artikuluaren izenburua (+ingelesezko itzulpena);
  • laburpena (± 150 hitz) + ingelesezko laburpena (berdin);
  • gehienez bost gako-hitz eta haien ingelesezko itzulpena,
  • testua (± 3000 hitz), nahi izanez gero irudi eta grafikoekin; aipamen bibliografikoak Chicago formatuan (egilea-urtea).

 

AusArt 4.2: ARTISTIC PRACTICES, SOFT TECHNOLOGIES AND SOCIAL MACHINERY

We interact daily with soft technologies: procedures, systems, processes, ... which, because they are intangible, are difficult to perceive. They may consist of behavioural protocols, operating codes, communicative strategies, organisational models, teaching methodologies, etc.

As artists we use these constantly (in collaborative creation processes, in relations with the public, transmitting subjectivities, etc.) and sometimes they even constitute the cornerstone of our artistic projects (in performance, contextual and participative practices, etc.). The formalizations and devices which we think up are affected by these technologies, which we often use in a naturalised manner.

This is why explaining them, understanding how they work, experimenting with them and becoming able to use them in an empowered manner, will allow us to make a sophisticated use of these soft technologies, both in the artistic arena and in their relationship with other social and scientific areas.

We look forward to receiving your proposals (original and unpublished) via the Open Journal Systems platform (www.ehu.eus/ojs/index.php/Ausart) before 30 September de 2016. The file with the article will not include either the name or any element identifying its author(s), and must include:

  • the title of the article (+translation into English);
  • summary (± 150 words) + summary in English (idem);
  • up to five key words and their English translation,
  • text (± 3000 words) with optional images and graphics; bibliographic reference Style: Chicago author-date

 

-------

AusArt 4(1) 2016.06: VISUALIDAD, ENERGÍA, CONECTIVIDAD

Bajo el título Visualidad, Energía, Conectividad, el próximo número de AusArt reunirá trabajos en torno a la cultura tecno-científica de las sociedades contemporáneas y su incidencia en los modos de vida, con especial atención al impacto de las tecnologías de la imagen en los contextos urbanos.

Se pretende superar la brecha entre el mundo académico, la práctica profesional y la ciudadanía. Y también entre el conocimiento científico y las humanidades. Se abre así un foro de discusión para reunir y difundir las experiencias más relevantes en torno a la relación entre el Arte, la Ciencia y la Ciudad bajo un nexo vertebrador: la energía a modo de concepto transversal.

Recordamos que las propuestas deberán ser originales e inéditas. Los autores deberán enviar un archivo con el título del artículo (+traducción al inglés); resumen (± 150 palabras) + resumen en inglés (ídem) y hasta cinco palabras clave y su traducción inglesa, acompañados del texto (± 3000 palabras). En otro archivo aparte, nombre y dos apellidos del autor, la institución a la que se pertenece, y los datos de contacto: e-mail, teléfono, dirección.

Esperamos recibir vuestras propuestas en el buzón ausart@ehu.eus antes del 30 de abril de 2016.

 

AusArt 4(1): BISUALTASUNA, ENERGIA, KONEKTIBITATEA

Bisualtasuna, Energia, Konektibitatea izenburupean, AusArten hurrengo zenbakiak gizarte garaikideen kultura tekno-zientifikoari eta horrek bizimoduetan dituen eraginei buruzko lanak bilduko ditu, teknologiek hiri-testuinguruetan duten inpaktuari arreta berezia zuzenduz. 

Asmoa da mundu akademikoaren, praktika profesionalaren eta herritarren artean dagoen etena gainditzea. Baita ezagutza zientifikoaren eta humanitateen artean dagoena ere. Era horretan, eztabaidarako foro bat irekitzen da, Artearen, Zientziaren eta Hiriaren arteko harremanarekin zerikusia duten esperientzia esanguratsuak biltzeko eta hedatzeko, lotura egituratzaile baten inguruan: energia, zeharkako kontzeptu gisa.

Gogoratu proposamenak originalak eta argitaratu gabeak izan behar direla. Autoreek artxibo bat bidali beharko dute, eduki hauekin: artikuluaren izenburua (+ ingelesezko itzulpena); laburpena (± 150 hitz) + ingelesezko laburpena (idem); eta gehienez bost gako-hitz eta haien ingelesezko itzulpena; eta testua (± 3000 hitz). Beste artxibo batean, datu hauek jarri behar dira: autorearen izena eta bi abizen, autorearen erakundea, eta kontakturako datuak: e-mail, telefonoa, helbidea.

Espero dugu zeuen proposamenak jasotzea, ausart@ehu.eus-en postontzian, 2016ko apirilaren 90a baino lehen.

 

AusArt 4(1): VISUALITY, ENERGY, CONNECTIVITY

Under the title Visuality, Energy, Connectivity, the next issue of AusArt will include works on the techno-scientific culture of the contemporary societies and its impact on the ways of life, with particular attention on the impact of the technologies of the image in the urban contexts.

The aim is to overcome the divide between the academic world, professional practice and the citizens. And also between the scientific knowledge and the humanities. It thereby opens a discussion forum in order to gather and disseminate the most relevant experiences on the issue of the relationship between Art, Science and the City under a connecting link: energy as a transversal concept.

Remember that the proposals must be original and unpublished. The authors must send a file with the title of the article (+ translation into English); a summary (± 150 words) + summary in English (idem) and up to five key words and their translation into English, accompanied by the text (± 3000 words).  In a separate file the name and surname of the author, the institution to which they belong, and the contact details: email, telephone number, address.

We look forward to receiving your proposals at ausart@ehu.eus before 30 April 2016.

 

 -------

 AusArt 3(2) 2015.12: ENTRE LA ESCUCHA Y EL RUIDO

La escucha y el ruido son los dos extremos de la percepción sonora que, paradójicamente tienden a cortocircuitarse. Ambos polos se comunican y se incomunican a un tiempo, de tal suerte que a más ruido nos encontramos con menor señal comunicativa. Esta cuestión se puede abordar desde la práctica de la creación sonora o desde una panorámica social, con múltiples implicaciones: el ruido se nos presenta como una presencia importante o como una cortina de humo ante una realidad mediatizada.

Estas y otras cuestiones concomitantes entre sí se antojan, a nuestro juicio, como un buen punto de partida para una necesaria reflexión que supere definitivamente los relatos meramente narrativos.

Recordamos que las propuestas deberán ser originales e inéditas. Los autores deberán enviar un archivo con el título del artículo y un resumen de 300 palabras seguido de hasta cinco palabras clave. En otro archivo aparte, la autoría y la institución a la que se pertenece, y los datos de contacto: e-mail, teléfono, dirección. Esperamos recibir vuestras propuestas en el buzón ausart@ehu.eus antes del 30 de septiembre de 2015.

 

AusArt 3(2): ENTZUTEAREN ETA ZARATAREN ARTEAN

Entzutea eta zarata soinu pertzepzioaren bi muturrak dira, paradoxikoki zirkuitu laburrak eragiten dituztenak. Bi muturrak era berean komunikatzen eta inkomunikatzen dira, eta zenbat eta zarata handiagoa egon, orduan eta txikiagoa da komunikazio seinalea. Kontu hori soinu sorkuntzaren jardueratik edo gizarte panoramikatik azter daiteke, eta hainbat inplikazio ditu: zarata presentzia garrantzitsu gisa edo kezko gortina bezala aurkezten zaigu errealitate baldintzatuaren aurrean.

Elkarrekin lotutako gai horiek eta beste batzuk, gure ustez, abiapuntu ona dira kontakizun narratibo hutsak behin betiko gainditzeko hausnarketa lortzeko.

Gogorarazten dugu proposamen orijinalak eta argitaragabeak aurkeztu behar direla. Egileek artxibo bat igorri behar dute, honako hauekin: artikuluaren izenburua, 300 hitzeko laburpen bat eta bost hitz gako. Beste artxibo batean adieraziko dira egilea, erakundea eta harremanetarako datuak: helbide elektronikoa, telefono zenbakia, helbidea. Zuen proposamenak ausart@ehu.es postontzian jasotzea espero dugu, 2015eko irailaren 30a baino lehen.

 

AusArt 3(2): BETWEEN LISTENING AND NOISE

Listening and noise are the two extremes of sound perception which paradoxically tend short circuit each other. Both poles communicate with each other and are cut off from each other at the same time, which means that the more noise the lower the communication signal. This issue can be dealt with from the practice of sound creation or from a social panorama, with many implications: noise is presented to us as an important presence or as a smokescreen in front of a mediatised reality.

These and other concomitant matters seem in our opinion to be a good starting point for a necessary reflection which definitively overcomes the purely narrative accounts.

Remember that the proposals must be original and unpublished. The authors must send a file with the title of the article and a 300 word summary followed by up to five key words. In a separate file the authorship and institution to which they belong, and the contact details: email, telephone number, address. We look forward to receiving your proposals at ausart@ehu.eus before 30 September 2015.

 

 -------

 AusArt 3(1) 2015.06: INVESTIGACIÓN EN DANZA

El próximo número de AusArt (junio 2015) recogerá artículos de Investigación en Danza, que se ajustarán a las siguientes áreas temáticas:

  • Teoría del pensamiento estético,
  • Antropología e Historia de las artes escénicas
  • Educación y formación en Danza
  • Ciencias de la Salud y Danza
  • Gestión de la Danza
  • Sociología, Política y Legislación en materia de Danza
  • Psicología de la Danza
  • Metodología de la investigación artística
  • Danza y creación artística
  • Comunicación y Crítica
  • Danza en relación a otras artes.

Recordamos que los trabajos deberán ser originales e inéditos. Los autores deberán enviar un archivo (tresprimeraspalabrasdeltítulo1.doc) con el título del artículo y un resumen de 300 palabras seguido de hasta cinco palabras clave. En archivo aparte (tresprimeraspalabrasdeltítulo2.doc) figurarán la autoría e institución a la que se pertenece, y los datos de contacto (e-mail, teléfono, dirección).

Esperamos recibir vuestras propuestas en el buzón ausart@ehu.es antes del 15 de marzo de 2015.

AusArt .3(1): DANTZARI BURUZKO IKERKETA

AusArten hurrengo zenbakiak (2015eko ekaina) Dantzari buruzko ikerketa lanak jasoko ditu; zehazki, honako gai hauen ingurukoak:

  • pentsamendu estetikoaren teoria
  • arte eszenikoen antropologia eta historia
  • hezkuntza eta prestakuntza dantzan
  • osasun zientziak eta dantza
  • dantzaren kudeaketa
  • soziologia, politika eta legegintza, dantzaren esparruan
  • dantzaren psikologia
  • arte ikerketaren metodologia
  • dantza eta sorkuntza artistikoa
  • komunikazioa eta kritika
  • dantza, beste arte batzuen aldean

Gogorarazten dugu lan originalak eta argitaragabeak aurkeztu behar direla. Egileek artxibo bat igorri behar dute, honako hauekin: artikuluaren izenburua, 300 hitzeko laburpen bat eta bost hitz gako (artikuluarenizenburukolehenenhiruhitzak1.doc). Beste artxibo batean (artikuluarenizenburukolehenenhiruhitzak2.doc) adieraziko dira egiletza, erakundea eta harremanetarako datuak (helbide elektronikoa, telefonoa, helbidea).

Zuen proposamenak ausart@ehu.es postontzian jasotzea espero dugu, 2015eko martxoaren 15a baino lehen.


 -------

AusArt 3(1):  DANCE RESEARCH,

The next issue of AusArt (June 2015) will contain articles on Dance Research, according to the following subject areas:

  • Theory of aesthetic thought
  • Anthropology and history of scenic arts
  • Education and training in dance
  • Health Sciences and Dance
  • Dance management
  • Sociology, politics and legislation in relation to dance
  • Psychology of dance
  • Methodology of artistic research 
  • Dance and artistic creation
  • Communication and critique
  • Dance in relation to other arts.

Remember that the work must always be original and unpublished. The authors must send a file (threefirstwordsofthearticle’sname1.doc) with the title of the article and a 300 word summary followed by up to five key words. A separate file (threefirstwordsofthearticle’sname2.doc) will include the authorship and institution, and the contact details (email, telephone number and address).

We look forward to receiving your proposals at ausart@ehu.es before 15 March 2015.

 

-------

AusArt 2(2) 2014.12: ARTE, ESFERA PÚBLICA Y POLÍTICA

El próximo número de AusArt llevará por título Arte, esfera pública y política

En ocasiones, y muy fundamentalmente desde el campo de lo estrictamente artístico, se entiende esfera pública como un lugar en el que las obras de arte y los artistas salen a escena para mostrar sus propuestas a la sociedad en la que están insertos. Sin embargo, lo cierto es que a nosotros esa definición se nos antoja, cuanto menos, insuficiente.

En nuestra opinión, la esfera pública debería más bien ser entendida a modo de nuevo ágora plural, de gran complejidad democrática, donde lo estético, lo ético y lo político se interrelacionan de un modo diverso, fecundo y -a nadie se le escapa-, necesariamente problemático.

Queremos invitaros a configurar entre todos la tercera entrega de AusArt, vuestra revista para el debate y la reflexión en Arte, y plasmar en ella diferentes enfoques y la gestión intelectual de tan formidable disenso.

Esperamos vuestras propuestas.

 

AusArt 2(2): ARTEA, ESFERA PUBLIKOA ETA POLITIKA

Ausarten hurrengo zenbakiaren izenburua Artea, esfera publikoa eta politika izango da.

Batzuetan, eta batez ere arte hutsaren eremutik, pentsatzen da esfera publikoa artelanak eta artistak eszenara atertzeko leku bat dela, hau da, haien proposamenak gizarteari erakusteko leku bat. Hala eta guztiz ere, kontua da definizio hori ez dela aski guretzat, hau da, gutxienez ez da definizio nahikoa.

Gure iritziz, esfera publikoa agora plural berritzat hartu beharko genuke, konplexutasun demokratiko handiko lekutzat, non alderdi estetikoa, etikoa eta politikoa askotariko moduan lotzen baitira elkarrekin, emankortasunez eta –ez dago horretaz konturatzen ez den inor-, ezinbestean, modu problematikoan ere.

Guztion artean AusArten hirugarren entrega konfiguratzera gonbidatu nahi zaituztegu, Artearen alorreko eztabaida eta hausnarketarako eskaintzen dizuegun aldizkaria baita; gonbidatzen zaituztegu askotariko ikuspegiak eta desadostasun erraldoi horren kudeaketa intelektuala bertan islatzera.

Zuen proposamenen zain gaituzue.

 

AusArt 2(2): ART, PUBLIC AND POLITICAL SPHERE

The next issue of AusArt will be called Art, public and political sphere  

Sometimes, and particularly from the field of the strictly artistic, the public sphere is considered as a place where the works of art and the artists go on stage to show their proposals to the society in which they are inserted. However we find that this definition is, at the very least, insufficient.

In our opinion the public sphere should preferably be considered as a new plural Agora, of high democratic complexity, where the aesthetic, ethical and political all interrelate in a diverse, fertile and – let’s not fool anybody – necessarily problematic manner.

We would like to invite you to help us to prepare the third issue of AusArt, our journal for debate and reflection on Art, and to capture in it different approaches and the intellectual management of such a formidable task.

We look forward to receiving your proposals.

INTERROGANTES FEMINISTAS EN LA PRODUCCIÓN ARTÍSTICA

 
AusArt 5(1) (2017.06)  
Publicado: 2017-03-03 Más...
 

INTERROGANTES FEMINISTAS EN LA PRODUCCIÓN ARTÍSTICA

 
AusArt 5(1) (2017.06)  
Publicado: 2017-03-03 Más...
 
Elementos 1 - 2 de 2