Info_EUDIA-IKERKETA-TALDEA

EUDIA IKERKETA TALDEA

URL (web)

EUDIA Ikerketa Taldea

Ikerketaren helburua

Bere ibilbide akademikoan, EUDIA ikerketa-taldeak ezagutzak bereganatu ditu bai euskara estandarraren ezaugarri prosodikoen definizioan testu espontaneoetan eta irakurrietan, bai gaitasun prosodikoaren eta irakurlearen artean ezartzen diren harremanetan. Ezagutza horiei esker, beste bide batzuk ireki daitezke ahots gora irakurtzeko laborategi bat sortzeko. Laborategi honetan, landa-lan zehatz batetik abiatuta, irakurketa-ereduak sortu eta lantzen dira non testu-tipologia desberdineko laginak biltzen diren. Azkenik, medikuntza arloan, aprosodiaren karakterizazioa eta esku-hartzea aztertzeko beste bide bat zabaldu du.

Hezkuntzarekin lotuta dagoen proiektu aktiboa

Ahots gora irakurtzeko laborategia: ereduak, tresnak eta prestakuntza

Proiektu honen bidez, baliozkotutako tresna bat sortu nahi da etorkizuneko irakasleen ahots gorako irakurketaren alderdi suprasegmentalak deskribatzeko, eta profesional horien hezkuntza-premiak diagnostikatu ahal izateko; izan ere, gabezia ikusten da ahozko diskurtso irakurrian zein bat-batekoan.

Lerrorekin lotuta dagoen taldea

Educación y desarrollo de la persona: Primera infancia: [0 – 6] años.

Educación y desarrollo de la persona: Segunda infancia y adolescencia: [6 – 18] años.

Recursos y materiales en Educación: Libros de texto.

Irakurtzeko gaitasuna

Hizkuntzaren erabilera

IP-ren izen-abizenak

Asier Romero Andonegi (Bilboko Hezkuntza Fakultatea, a.romero@ehu.eus)
Aintzane Etxebarria (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika, aintzane.etxebarria@ehu.eus)

Taldekideak eta Sailak

Asier Romero (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Aitor Iglesias (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Juan Abasolo (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Lorea Unamuno (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Irati de Pablo (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Ariane Ensunza (Euskal ikasketak)
Naia Eguskiza (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)