Martxoak 8-2

Institutional event of the University of the Basque Country UPV/EHU on the International Women's Day

First publication date: 22/04/2020

Image
Nieves Aja, Mariaje Barandiaran, Jasone Cenoz, Victoria Fernández eta Mª Jesús Otal. Argazkia: Nagore Iraola. UPV/EHU

The University of the Basque Country held an Institutional Act, on the occasion of March 8, International Women's Day. The event, organized by the Directorate for Equality, had the participation of the rector of the University of the Basque Country, Nekane Balluerka Lasa, the first woman chosen by the university community to lead the UPV/EHU. In the institutional act, five women were honoured, each from a different knowledge area, for their long, brilliant and professional academic career: Nieves Aja, Mariaje Barandiaran, Jasone Cenoz, Victoria Fernández and Mª Jesús Otal.

Gazteek badakite euskara egoera zaurgarrian dagoela

Although students are aware of the vulnerability Basque is exposed to, they don’t use it

A researcher at the UPV/EHU-University of the Basque Country explores language use, identity and code-switching among students in a classroom at a school in Bizkaia

First publication date: 22/05/2020

Image
Argazkia: Tolosaldeko Ataria
Over a two-year-period a researcher in the UPV/EHU’s DREAM group analysed in depth the students’ language behaviour in a classroom at a school in Bizkaia, and the result is an ethnographic analysis of the inside of the classroom. The researcher regards it as a photograph of a specific moment and group, but it reveals very interesting data on the opportunities offered by multilingualism as well as on the position the Basque language needs to adopt. Further information in English

Hizkuntza anitzen erabilera ikasgelan, aukerak eta kezkak

Hizkuntza anitzen erabilera ikasgelan, aukerak eta kezkak

First publication date: 22/05/2020

Image

Eleaniztasunari probetxu pedagokikoa ateratzeko asmotan, hizkuntzen arteko harremanari buruz hausnartzen jardun zuten atzo hainbat adituk, nazioartekoak nahiz bertakoak, EHUko DREAM ikertaldeak antolatutako sinposioan. Translanguaging pedagikoa hezkuntzan aplikatzearen onurak eta kalteak aztertu zituzten.

Hiztunek antsietate maila desberdinak senti ditzakete erabilitako hizkuntzaren arabera

Hiztunek antsietate maila desberdinak senti ditzakete erabilitako hizkuntzaren arabera

First publication date: 22/05/2020

Image

Ikerketaren helburua izan da EAEko biztanle eleanitzen antsietatea bera eta hizkuntzen ikaskuntzan antsietateak duen eragina ulertzen laguntzea. Zehatzago, unibertsitateko ikasleek eta profesional gazteek sentitzen dutena

Lección Inaugural a cargo de la doctora Jasone Cenoz: Investigando la educación multilingüe: la urdimbre y la trama

Lección Inaugural a cargo de la doctora Jasone Cenoz: Investigando la educación multilingüe: la urdimbre y la trama.

First publication date: 14/09/2017

Image
Jasone Cenoz

La doctora Jasone Cenoz, del grupo DREAM, ha dado la lección inaugural en el acto solemne de apertura del curso 2017/2018 de la UPV/EHU.

En el libro de acto se puede leer el contenido de esta lección Inaugural: Investigando la educación multilingüe: la urdimbre y la trama.

Elebidun hartzailearen kultura zabaldu behar dugu

Denon inplikazio handiagoa behar du frisierak

"Nola liteke enpresek esatea langile berrien ingeles maila ez dela nahikoa, 4 urterekin hasten zarete eta ikasten?"

"Nola liteke enpresek esatea langile berrien ingeles maila ez dela nahikoa, 4 urterekin hasten zarete eta ikasten?"

First publication date: 22/05/2020

Image
Argazkia: Dani Blanco.
EHUn, Hezkuntzaren Teoria eta Historia Sailean, aurkeztu zuen doktorego tesia ekainaren 22an ondoko izenburuarekin: Multilingualism in the workplace: the voice of professionals (Eleaniztasuna lantokian: profesionalen ahotsa). Van der Worp herbeheretarrak uste zuen, “herri elebiduna izanda” euskara eta gaztelania, biak erabiliko zirela enpresetan. Ingelesak ere harrituta utzi du: txikitatik ikasi bai baina lantokietan ez daude gustura langile berriek duten ingeles mailarekin.