Patrick Hartmann
Aurkezpena
Kontaktua
TELEFONOA: 945 014482
E-MAILA: patrick.hartmann@ehu.es
BULEGOA: 26
POSTA HELBIDEA: Comandante Izarduy kalea 23, 01006 Gasteiz
DEPARTAMENTUA: Finantza Ekonomia II
ZENTROA: Enpresaritza eta Ekonomia zientzien Fakultatea - Gasteiz
Irakaskuntza: Graduko Ikasketak
Asignaturas impartidas
- Investigación Comercial II
- Comunicación y Publicidad
- Dirección Comercial: Introducción
- Dirección Comercial: Decisiones
Irakaskuntza: Graduondoko Ikasketak
- EHUko Marketinean Masterra
- EHUko Doktoretza Programa
Ikerketa Proiektuak
-
Proiektuaren izenburua: "Cambio climático y comportamiento del consumidor: Estrategias de marcas para la promoción de energías renovables y eficiencia energética"
Erakunde finantzatzaileak: UPV/EHU (UPV07/04)
Erakunde partehartzaileak: UPV/EHU
Iraupena, 06/12/01tik 08/11/30era -
Proiektuaren izenburua: "Marcas ecológicas para un desarrollo sostenible: Desarrollo de estrategias institucionales y empresariales a partir de un estudio empírico de la percepción de los atributos y beneficios de las marcas ecológicas"
Erakunde finantzatzailea: UPV/EHU (UPV05/144)
Erakunde partehartzailea: UPV/EHU
Iraupena, 05/12/01etik 06/11/30era -
Proiektuaren izenburua: "Citaaedem, Ref.: MEC EA-2002-0067"
Erakunde finantzatzailea: Kirol, Kultura eta Hezkuntza Ministerioa
Erakunde partehartzailea: Universidad Autónoma de Madrid, Universidad de Cáceres, UPV/EHU
Iraupena, 2001. urtetik 2002ra bitartean
Argitalpenak
-
Proiektuaren izenburua: "Cambio climático y comportamiento del consumidor: Estrategias de marcas para la promoción de energías renovables y eficiencia energética"
Erakunde finantzatzaileak: UPV/EHU (UPV07/04)
Erakunde partehartzaileak: UPV/EHU
Iraupena, 06/12/01tik 08/11/30era -
Proiektuaren izenburua: "Marcas ecológicas para un desarrollo sostenible: Desarrollo de estrategias institucionales y empresariales a partir de un estudio empírico de la percepción de los atributos y beneficios de las marcas ecológicas"
Erakunde finantzatzailea: UPV/EHU (UPV05/144)
Erakunde partehartzailea: UPV/EHU
Iraupena, 05/12/01etik 06/11/30era -
Proiektuaren izenburua: "Citaaedem, Ref.: MEC EA-2002-0067"
Erakunde finantzatzailea: Kirol, Kultura eta Hezkuntza Ministerioa
Erakunde partehartzailea: Universidad Autónoma de Madrid, Universidad de Cáceres, UPV/EHU
Iraupena, 2001. urtetik 2002ra bitartean
Beste Ikerketa Meritu Batzuk
Jasotako ikerketa sariak
-
Saria: Highly Commended Award
Argitalpena: Hartmann, Patrick eta Apaolaza Ibáñez, Vanessa (2006), "Green value added, Marketing Intelligence & Planning", Bol. 24 (7), orr. 673-680.
Erakundea: "Emerald Literati Network Awards for Excellence 2007 / Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
Data: 2007 -
Saria: Monthly Highlight January 2007
Argitalpena: Hartmann, Patrick eta Apaolaza Ibáñez, Vanessa (2006), Green value added, Marketing Intelligence & Planning, Bol. 24 (7), orr. 673-680.
Erakundea: Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
Data: 2007ko Urtarrila -
Saria: Emerald Outstanding Paper Award
Argitalpena: Hartmann, Patrick, Apaolaza Ibáñez, Vanessa eta Forcada Sainz, Javier (2005), "Green branding effects on attitude: functional versus emotional positioning strategies, Marketing Intelligence & Planning", Bol. 23(1), orr. 9-29.
Erakundea: "Emerald Literati Network Awards for Excellence 2006 / Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
Data: 2006 -
Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick eta Zorrilla Calvo, Pilar (2005), "Asociaciones de la marca, satisfacción y costes de cambio: factores determinantes de la lealtad del cliente de energía doméstica, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2005", 2005ko irailak 22 eta 23, Madril, orr. 579-595.
Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas", Madril.
Data: 2005 -
Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick (2007), "La satisfacción de las consumidoras con las marcas cosméticas: El impacto de las Dimensiones Utilitaria y Emocional de la Marca, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2007", 2007ko iraila, Vigo.
Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas"
Data: 2007 -
Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick eta Vyncke, Patrick (2008), Instinto y marca: Contribución de la psicología evolucionista a la efectividad de la comunicación de la marca, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2008, septiembre de 2008, Gran Canaria.
Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas"
Data: 2008