Patrick Hartmann

Patrick Hartmann

Aurkezpena

Kontaktua

TELEFONOA: 945 014482
E-MAILA: patrick.hartmann@ehu.es
BULEGOA: 26
POSTA HELBIDEA: Comandante Izarduy kalea 23, 01006 Gasteiz
DEPARTAMENTUA: Finantza Ekonomia II
ZENTROA: Enpresaritza eta Ekonomia zientzien Fakultatea - Gasteiz

Irakaskuntza: Graduko Ikasketak

Asignaturas impartidas

  • Investigación Comercial II
  • Comunicación y Publicidad
  • Dirección Comercial: Introducción
  • Dirección Comercial: Decisiones

Irakaskuntza: Graduondoko Ikasketak

  • EHUko Marketinean Masterra
  • EHUko Doktoretza Programa

Ikerketa Proiektuak

  • Proiektuaren izenburua: "Cambio climático y comportamiento del consumidor: Estrategias de marcas para la promoción de energías renovables y eficiencia energética"
    Erakunde finantzatzaileak: UPV/EHU (UPV07/04)
    Erakunde partehartzaileak: UPV/EHU
    Iraupena,  06/12/01tik  08/11/30era
  • Proiektuaren izenburua: "Marcas ecológicas para un desarrollo sostenible: Desarrollo de estrategias institucionales y empresariales a partir de un estudio empírico de la percepción de los atributos y beneficios de las marcas ecológicas"
    Erakunde finantzatzailea: UPV/EHU (UPV05/144)
    Erakunde partehartzailea: UPV/EHU
    Iraupena,  05/12/01etik 06/11/30era
  • Proiektuaren izenburua: "Citaaedem, Ref.: MEC EA-2002-0067"
    Erakunde finantzatzailea: Kirol, Kultura eta Hezkuntza Ministerioa
    Erakunde partehartzailea: Universidad Autónoma de Madrid, Universidad de Cáceres, UPV/EHU
    Iraupena,   2001. urtetik  2002ra bitartean

Argitalpenak

  • Proiektuaren izenburua: "Cambio climático y comportamiento del consumidor: Estrategias de marcas para la promoción de energías renovables y eficiencia energética"
    Erakunde finantzatzaileak: UPV/EHU (UPV07/04)
    Erakunde partehartzaileak: UPV/EHU
    Iraupena,  06/12/01tik  08/11/30era
  • Proiektuaren izenburua: "Marcas ecológicas para un desarrollo sostenible: Desarrollo de estrategias institucionales y empresariales a partir de un estudio empírico de la percepción de los atributos y beneficios de las marcas ecológicas"
    Erakunde finantzatzailea: UPV/EHU (UPV05/144)
    Erakunde partehartzailea: UPV/EHU
    Iraupena,  05/12/01etik 06/11/30era
  • Proiektuaren izenburua: "Citaaedem, Ref.: MEC EA-2002-0067"
    Erakunde finantzatzailea: Kirol, Kultura eta Hezkuntza Ministerioa
    Erakunde partehartzailea: Universidad Autónoma de Madrid, Universidad de Cáceres, UPV/EHU
    Iraupena,   2001. urtetik  2002ra bitartean

Beste Ikerketa Meritu Batzuk

Jasotako ikerketa sariak

  • Saria: Highly Commended Award
    Argitalpena: Hartmann, Patrick eta Apaolaza Ibáñez, Vanessa (2006), "Green value added, Marketing Intelligence & Planning", Bol. 24 (7), orr. 673-680.
    Erakundea: "Emerald Literati Network Awards for Excellence 2007 / Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
    Data: 2007
  • Saria: Monthly Highlight January 2007
    Argitalpena: Hartmann, Patrick eta Apaolaza Ibáñez, Vanessa (2006), Green value added, Marketing Intelligence & Planning, Bol. 24 (7), orr. 673-680.
    Erakundea: Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
    Data: 2007ko Urtarrila
  • Saria: Emerald Outstanding Paper Award
    Argitalpena: Hartmann, Patrick, Apaolaza Ibáñez, Vanessa eta Forcada Sainz, Javier (2005), "Green branding effects on attitude: functional versus emotional positioning strategies, Marketing Intelligence & Planning", Bol. 23(1), orr. 9-29.
    Erakundea: "Emerald Literati Network Awards for Excellence 2006 / Emerald Group Publishing", Bradford, Erresuma Batua.
    Data: 2006
  • Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
    Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick eta Zorrilla Calvo, Pilar (2005), "Asociaciones de la marca, satisfacción y costes de cambio: factores determinantes de la lealtad del cliente de energía doméstica, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2005", 2005ko irailak 22 eta 23, Madril, orr. 579-595.
    Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas", Madril.
    Data: 2005
  • Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
    Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick (2007), "La satisfacción de las consumidoras con las marcas cosméticas: El impacto de las Dimensiones Utilitaria y Emocional de la Marca, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2007", 2007ko iraila, Vigo.
    Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas"
    Data: 2007
  • Saria: Premio Foro de Marcas Renombradas
    Argitalpena: Apaolaza Ibáñez, Vanessa, Hartmann, Patrick eta Vyncke, Patrick (2008), Instinto y marca: Contribución de la psicología evolucionista a la efectividad de la comunicación de la marca, Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing EMARK 2008, septiembre de 2008, Gran Canaria.
    Erakundea: "Foro de las Marcas Renombradas Españolas"
    Data: 2008