José Luis Arguiñano Herrarte: Presentacion

José Luis Arguiñano Herrarte

Aurkezpena

José Luis Arguiñano Herrarte Kazetaritza Saileko lan kontratudun bitarteko irakaslea da. Gaur egun "Berrien Idazkera Prentsa" irakasgaia ematen du Kazetaritzako, Ikus-entzunezko Komunikazioko eta Publizitateko eta Harreman Publikoetako Graduko 1. mailan eta "Kazetaritza Espezializatua" Kazetaritza Graduko 4. mailan. Doktoregaia da. EHU/UPVko doktorego programan izen emanda dago, eta lanean dihardu 20 Minutos egunkariari aplikatutako setting agendari buruzko eta building agendari buruzko tesian; egunkari horren ordezkaritzako arduradun gisa lan egin zuen Bilbon, sei urtean. Kazetaritza aktiboa egin du azken 25 urteetan, hainbat hedabidetan, besteak beste, Eguna, Euskaldunon Egunkaria, El Mundo, El País, 20 Minutos edo eldiario.es.
Halaber, Arketypo aldizkarian eta Euskadi Irratian kolaboratu du.

Azken urteetako ikerketa lerroak

  • Hedabideen aukerak berezko agenda bereizi bat markatzeko.
  • Ámbitos.Revista Internacional de Comunicación
  • Anàlisi. Quaderns de Comunicació i Cultura
  • Kazetarian Euskal Elkargoa
  • Hemeroteka
  • Berriaren Estilo Liburua. Estilo Liburua
  • Revista Latina de Comunicación Social.
  • UEUko ikastaroak
  • Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria

Argitalpen garrantzitsuenak

  • Argiñano, Jose-Luis; Goikoetxea-Bilbao, Udane (2022). 20 Minutos, referente de la prensa gratuita y su aportación al periodismo online: de organizador de noticias a los géneros dialógicos. Anagramas, Rumbos y Sentidos de la Comunicación, 20(40), 29-46.
  • Argiñano, Jose-Luis; Goikoetxea-Bilbao, Udane. (2021). El rol de fact-checkers de los influencers españoles de la alimentación en Instagram. Comunicación y Medios, 30(44), 14-27
  • Olveira-Araujo, Rubén; Argiñano, Jose-Luis (2021).  The portrayal of sex in online media as conflictive, feminized behavior far from hedonic pleasure. Profesional de la información, 30(5), 1-13. DOI: 10.3145/epi.2021.sep.07
  • Argiñano, Jose-Luis (2021). Bebidas energéticas en los cibermedios: fuentes, encuadres y falacias en la construcción de un discurso indulgente. Revista Mediterránea de Comunicación, 12(1), 221-233. DOI: 10.14198/MEDCOM000002
  • Argiñano, Jose-Luis; Goikoetxea-Bilbao, Udane (2020). Análisis de los titulares y las fotografías de portada en España en el contexto de la crisis del coronavirus: protagonistas, frames y lenguaje bélico. Revista de Comunicación y Salud, 10(2), 1-23. DOI: 10.35669/rcys.2020.10(2).1-23
  • Argiñano, Jose-Luis (2020). Las redes sociales como fuentes de información para ampliar la agenda temática de los cibermedios. Miguel Hernández CommunicationJournal, 11,297-314. DOI: 10.21134/mhcj.v11i0.336
  • Armentia, José-Ignacio; Marín, Flora;Marauri, Iñigo; Rodríguez, María del Mar; y Argiñano, Jose-Luis (2020). Communication strategies in Spanish online newspapers during the food scare concerning listeria in meat. International Association for Media and Communication Research.