UPV/EHUko Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateak Bikain ziurtagiria jaso du

Eusko Jaurlaritzak kudeatzen duen Bikain ziurtagiria jaso berri du Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateak. Ziurtagiri honek enpresa nahiz erakunde batean euskararen presentzia, erabilera eta kudeaketa egiaztatzen du. Orain arte enpresetan bakarrik aztertzen zen hori, baina iaz unibertsitateko ikastegiekin ere hasi ziren. Honela, Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea da Euskal Herriko Unibertsitatean Bikain ziurtagiria duen bigarren ikastegia, pasa den urtean Informatika Fakultateak eskuratu ondoren.