Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2014/2/26: GAZ Arkitektoak

GAZ_HITZALDIADatorren asteazkenean, otsailak 26, GAZ arkitektoek hitzaldi bat emango dute Arkitektura Eskolako paraninfoan, eguerdiko 12:30ean.

Bereziki, Donostiako Musikene eraikinaren proiektuari buruz hitz egingo dute.

———————————————–

El próximo miércoles, 26 de octubre, a las 12:30 del mediodía, GAZ Arquitectos ofrecerán una conferencia en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura.

Especialmente, hablarán sobre su proyecto del edificio Musikene de Donostia.