A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2014/3/20: proyecto MaCOOa proiektua

Kartel txikiaDatorren ostegunean, martxoak 20, T2.9 tailerrean, 10:30ean, MaCOOOa proiektuaren aurkezpena egingo dute “Arquitectura Sin Fronteras COOP” EHUren ikasle-elkarteko kideek.

Sarrera irekia da. Asmoa da proiekturako ikasle berriak jasotzea. Hurrengo gaiak landuko dira:

– Garapenerako Lankidetzaren hastapenak (Iñigo Collado, Mugarik Gabeko Arkitektoak-eko kidea).

– Eskolako hainbat ikaslek Garapenerako Lankidetzan edukitako esperientziak elkarbanatuko dituzte.

– Workshoparen kideek “MaCOOa proiektua” aurkeztuko dute.

– Martxoaren 28ko hurrengo Workshoparen aurreko lan-jardunaldia. Tailerraren lan-teknikak eta lerro orokorrak ikusi ahal izango dira.

—————————————————————————————————–

El próximo jueves 20 de marzo, en el taller  T2.9, a las 10.30, tendrá lugar la presentación de la Asociación de Alumnos de la UPV/EHU “Arquitectura Sin Fronteras COOP” y de su Proyecto de Cooperación al Desarrollo “Proyecto MaCOOa”.

Será de asistencia abierta con la opción de recibir nuevos alumnos que se incorporen al proyecto. Temas a tratar:

–  Introducción a la Cooperación al Desarrollo por Iñigo Collado, miembro de Arquitectos Sin Fronteras.

–  Diferentes alumnos de la Escuela compartirán con nosotros sus experiencias en Cooperación.

–  Presentación del “Proyecto MaCOOa” por los integrantes del Workshop.

–  Jornada previa de trabajo al día 28 de Marzo, próximo Workshop. Podrán observarse las técnicas de trabajo del taller y sus líneas generales.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu