Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2014/03/19: Goicoechea + Leskinen + Puldain

Tiainen kartela_aurkezpenaBihar, martxoak 19, asteazkena, Jussi Tiainen argazkilariaren erakusketaren aurkezpena egingo da Arkitektura Eskolako paraninfoan, 13:00etan. Bertan, Lorenzo Goicoechea (EHAEO-Gipuzkoa), Auli Leskinen (Finlandiako Institutu Iberoamerikarra) eta Javier Puldain (EHU) izango dira. Puldainek “Finlandiar zertzeladak” izeneko hitzaldi laburra eskainiko du.

Erakusketa, “Finlandiar arkitektura gizakiaren eskalan” izenekoa, martxoaren 17tik apirilaren 16ra izango da ikusgai Arkitektura Eskolako sarreran.

Erakusketaren eta aurkezpenaren antolatzaileak: Finlandiako Institutu Iberoamerikarra, Euskal Herriko Arkitektoen Elkargo Ofiziala (Gipuzkoako ordezkaritza), eta EHUren Arkitektura Goi Eskola Teknikoa.

———————————————-

Mañana, 19 de marzo, miércoles, a las 13:00, en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura, se celebrará la presentación de la exposición del fotógrafo Jussi Tiainen. En ella estarán Lorenzo Goicoechea (COAVN-Gipuzkoa), Auli Leskinen (Instituto Iberoamericano de Finlandia) y Javier Puldain (UPV/EHU). Puldain ofrecerá una conferencia breve titulada “Impresiones finesas”.

La exposición, titulada “Arquitectura finlandesa a escala humana”, se podrá ver en el hall de entrada de la Escuela de Arquitectura, del 17 de marzo al 16 de abril.

Los organizadores de la exposición y de la presentación son: Instituto Iberoamericano de Finlandia, Delegación de Gipuzkoa del Colegio Oficial de Arquitectos Vasco Navarro, y la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU.