Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2014/4/2: replanteo Imanolena zuinketa

Datorren asteazkenean, apirilak 2, 9:00-14:00 bitartean, taldekako ekintza bat eramango dute aurrera Arkitektura Eskolako lehen mailako ikasleek, Donostiako Oñati plazako berdegunean, Tailer Bateratua II delakoaren barneko ariketa gisa.

Hain zuzen ere, Luis Peña Gantxegi arkitektoak 1964an egindako Imanolena etxearen oina 1:1 eskalan irudikatuko da, adreiluekin, benetako zuinketa edo erreplanteo bat eginez. Ariketak etxebizitzaren barneko banaketaren proportzio errealak ikusteko balioko du.

——————————

El próximo miércoles, 2 de abril, de 9:00 a 14:00, los alumnos de la Escuela de Arquitectura, en grupo, llevarán a cabo una acción en el espacio verde de la plaza Oñati de Donostia, como ejercicio inscrito dentro del llamado Taller Integrado II.

En concreto, se representará a escala 1:1 la planta de la casa Imanolena realizada por el arquitecto Luis Peña Ganchegui en 1964, haciendo un replanteo real mediante ladrillos. El ejercicio valdrá para ver las proporciones reales de la distribución interior de la casa.

Iruzkin bat honentzako: 2014/4/2: replanteo Imanolena zuinketa