A sample text widget

2014/7/21-2014/8/3: Galipentzuko auzolandegia / Campo de trabajo Gallipienzo

Galipentzuko Udalak, Udalbiltzak, UPV/EHUko Arkitektura Goi Eskola Teknikoak, Aranzadi Zientzia Elkarteak eta UEUk elkarlanean antolatu dute Nafarroako kultur ondare eta arkitekturaren inguruko udako ikastaro hau. Nafarroako hegoaldean dagoen Galipentzuk Erdi Aroko eraikuntza erromaniko eta alde zahar oso berezi eta aipagarriak ditu. Bertan eraikuntzak eta ingurumena uztarturik, oso paisaia berezia garatu da, non natura eta kultura uztartzen diren. Inguru horretako herri txiki hauek azken hamarkadetan despopulazio-prozesu nabaria izan dute, eta programa honen bitartez, beraien kultur ondarea eta herri-nortasuna lantzen lagundu nahi da unibertsitatetik eta erakunde zientifikoetatik. Lan guztia boluntarioa izanen da, beraz, ekimen hau auzolan zientifiko izenda dezakegu.

Galipentzu herrian hamabostaldiko egonaldi bat burutuko da, bertako ostatu batean, Aranzadiko ikertzaile eta teknikarien gidaritzapean eta bertako herritarrekin harremanetan.

Informazio guztia ikusteko eta izena emateko: http://www.ueu.org/ikasi/ikastaroa-ikusi/695/Udako%2Bgazte%2Bauzolanak.%2BNafarroako%2Bmugak%2BErdi%2BAroan.

———————————

Inscripciones y toda la información sobre este campo de trabajo que han organizado el Ayuntamiento de Gallipienzo, Udalbiltza, la Escuela Técnica Superior de Arquitectura (UPV/EHU), Aranzadi y UEU, y que se celebrará entre el 21 de julio y el 3 de agosto:  http://www.ueu.org/ikasi/ikastaroa-ikusi/695/Udako%2Bgazte%2Bauzolanak.%2BNafarroako%2Bmugak%2BErdi%2BAroan.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu