A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

KAP Fatxada Lehiaketa / Concurso Fachadas PFC

FATXADA BEREZIA DUTEN KARRERA AMAIERAKO PROIEKTUEN LEHIAKETA

VII INTERNATIONAL CONGRESS ON ARCHITECTURAL ENVELOPES EKITALDIAREN BARNEAN DONOSTIAKO ARKITEKTURA GOI ESKOLA TEKNIKOAK ETA TECNALIAK ANTOLATUA

VII International Congress On Architectural Envelopes ekitaldiarekin batera UPV/EHUko Arkitektura Eskolak eta Tecnalia Research & Innovation erakundeak fatxada berezia duten Karrera Amaierako Proiektuen lehiaketarako deialdia egiten dute.

VII Kongresua 2015eko maiatzaren 27, 28 eta 29an ospatuko da Kursaal Jauregian, Donostian. Lehiaketara bidalitako proposamenen artean 10 hautatuko dira eta kongresuan erakusketan egongo dira, Donostiako Arkitektura Eskolan aurkezteko erabiltzen den formatu berdinean.

PARTE HARTZEKO OINARRIAK

• PDF fitxategi bat bidali beharko da proiektua deskribatzeko informazioarekin (panelak eta maketa), e-postako hurrengo helbidera:  icae@tecnalia.com
  • Proiektuak UPV/EHUko Arkitektura Eskolan aurkeztutako edo aurkezte-prozesuan dauden proiektuak izan beharko dute.
  • Proposamenak bidaltzeko epea 2015eko maiatzaren 1ean bukatzen da.
  • Hautatutako 10 proiektuak behean azaldutako formatuan aurkeztu behako dira. Panelak, maketa eta memoriak izan beharko dituzte.
  • UPV/EHU-ko,  Tecnaliako  eta  fatxaden  sektoreko  enpresetako  ordezkariek  osatutako epaimahaiak  hautatuko  ditu kongresuan erakutsiko diren 10 proposamen horiek.
  • Epaimahaiak 2015eko maiatzaren 15ean jakinaraziko du zeintzuk izan diren hautatutako 10 proposamenak.
  • 10 proposamen horien autoreek 2015eko maiatzaren 27an proiektuak eraman beharko dituzte antolakuntzak Kursaal Jauregian instalatuko dituen paneletan, goizeko 8:00etatik 9:00etara. Jabeek paneletan jarritako dokumentazio oro jaso beharko dute maiatzaren 29an, 15:00etatik aurrera.
  • Epaimahaiak kongresuaren gaiari hoberen erantzuten dioten 3 proposamenak hautatuko ditu. Epaimahaiaren erabakia maiatzaren 27an jakinaraziko da
  • Maiatzaren 28an saritutako hiru proposamenen autoreek 5 minutuko aurkezpen bat egin beharko dute kongresuan, proiektuen ezaugarri garrantzitsuenak azalduz.

SARIAK

• Kongresuak hautatutako 3 proposamenak hurrengo kopuruekin sarituko ditu: LEHENENGO SARIA (800€); BIGARREN SARIA (400€); HIRUGARREN SARIA (200€)

ERAKUSTE-FORMATUA

• Erakuste modulu bakoitzean bi proiektu jarriko dira.
  • Ikasle bakoitzak hurrengo espazioa izango du eskura bere KAPa erakusteko:
  1. Azalera horizontal maximoa: 0,90 m x 0,80 m maketa eta idatzizko dokumentaziorako.
  2. Azalera bertikala: bi panel perpendikularrak, altueran 2,00m eta zabaleran 0,83m-koak.
  3. Barnealdea: ohol bakoitzaren goikoa azalera erabiliko da (1,28m goiko ertzetik x 0,83m zabaleran)
  4. Kanpoaldea: oholen azalera osoa erabiliko da (2,00m altueran x 0,83m zabaleran, bi paneletan)

———————————————————-

CONCURSO DE PROYECTOS FIN DE CARRERA CON ENVOLVENTES SINGULARES

ORGANIZADO POR LA ESCUELA TÉCNICA SUPERIOR DE ARQUITECTURA DE DONOSTIA- SAN SEBASTIÁN Y TECNALIA PARA EL VII CONGRESO INTERNACIONAL DE ENVOLVENTES ARQUITECTÓNICAS

Con motivo de la celebración del VII Congreso Internacional de Envolventes Arquitectónicas la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU y Tecnalia Research & Innovation convocan un concurso de proyectos de fin de carrera que cuenten con la característica de una envolvente singular.

El VII Congreso tendrá lugar los días 27, 28 y 29 de Mayo del 2015 en el Auditorio Kursaal de la ciudad de Donostia-San Sebastián. Para ello entre las propuestas enviadas se seleccionarán 10 de ellas que serán expuestas en el Congreso con el mismo formato en el que se realiza la presentación de proyectos en la Escuela Técnica superior de Arquitectura de la UPV/EHU.

BASES DE PARTICIPACIÓN

• Deberá enviarse un pdf con la información descriptiva del proyecto (paneles y maqueta) a la dirección de correo electrónico siguiente:  icae@tecnalia.com
  • Deberán ser proyectos presentados o en proceso de presentación en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU
  • El plazo máximo para el envío de la documentación es el 1 de Mayo del 2015
  • Los 10 proyectos preseleccionados deberán exponerse en el formato descrito más abajo. Deberán constar de los paneles, la maqueta y las memorias.
  • El jurado compuesto por representantes de la UPV, Tecnalia y empresas representativas del sector de la envolvente seleccionará 10 propuestas que serán las que se expongan en el Congreso
  • El jurado comunicará las 10 propuestas seleccionadas el día 15 de Mayo del 2015.
  • Los autores de las 10 propuestas seleccionadas deberán llevar y colocar los proyectos en los paneles suministrados por la organización el día 27 de Mayo del 2015 entre las 8:00am y 9:00am. Toda la documentación que se coloque en los paneles deberá ser desmontada por sus propietarios el día 29 de Mayo a partir de las 15:00
  • El jurado seleccionará las 3 propuestas que considere responden mejor a la temática del Congreso. El resultado de las deliberaciones del jurado se comunicará a los premiados el día 27 de Mayo.
  • El día 28 de Mayo del 2015 las tres propuestas seleccionadas deberán hacer una presentación en el congreso, con una duración de 5 minutos, de los aspectos más relevantes de sus respectivos proyectos.

PREMIOS

• El Congreso premiará con las siguientes cantidades a las 3 propuestas seleccionadas: PRIMER PREMIO (800€); SEGUNDO PREMIO (400€); TERCER PREMIO (200€)

FORMATO DE PRESENTACIÓN

• En cada módulo de exposición se colocarán dos proyectos