Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2014/11/7: Diploma-ematea / Entrega de diplomas (12:00)

Datorren ostiralean, azaroak 7, 12.00etan, UPV/EHUren Arkitekturako Goi Eskola Teknikoko Peña Gantxegi areto nagusian, aipatutako ikastegiko 2013-2014 promozioko 158 ikasleei diplomak emateko ekitaldia egingo da.

Ekitaldian Julen Quevedo Corral eta Ana Ortiz Arrieta ikasleek ikasketa-amaierako aparteko saria jasoko dute.

UPV/EHUko Euskararen arloko errektoreorde Jon Zarate, UPV/EHUko Arkitekturako Goi Eskola Teknikoaren zuzendari Juan José Arrizabalaga, eta Euskal Herriko Arkitektoen Elkargo Ofizialaren dekano Matxalen Akasuso ekitaldiaren buru izango dira. Halaber, (KAPeko) Karrera Amaierako Proiektuko epaimahaikide eta Ohorezko Lankide Iñaki Galarragak eta Miguel Gutiérrez, Ramiro Higuera eta Patxi Corcuera (Cooperativa Arquitectura), ikastegi honen ikasle ohiek parte hartuko dute.

EGITARAUA

12:00 (Paraninfoa)

• Mahaiaren aurkezpena Jose Miguel Rico Kalitatea eta Ikerketarako Zuzendariordearen aldetik
  • Juan Jose Arrizabalaga ikastegiko zuzendariaren harrera
  • Iñaki Galarraga KAPeko epaimahaikide eta Ohorezko Lankidearen hitzaldia
  • Matxalen Akasuso EHAEOren dekanoaren hitzaldia
  • Miguel Gutiérrez, Ramiro Higuera eta Patxi Corcuera ikasle ohien hitzaldia
  • Diplomak ematea
  • Amaiera Jon Zarate Sesma UPV/EHUko Euskararen Arloko errektoreordearen eskutik

13:30 (Ikasleen gela)

Mokadutxoa

———————————–

El próximo viernes, 7 de noviembre, a las 12.00 horas, en el Aula Peña Ganchegui (Paraninfo) de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU, tendrá lugar el acto de entrega de diplomas a los 158 estudiantes de la promoción 2013-2014 del citado centro.

Durante el acto se entregará el premio extraordinario fin de carrera a los alumnos, Julen Quevedo Corral y Ana Ortiz Arrieta.

El evento académico estará presidido por el vicerrector de Euskara de la UPV/EHU, Jon Zarate, el director de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura, Juan José Arrizabalaga, y Matxalen Acasuso, decana del Colegio Oficial de Arquitectos Vasco-Navarro (COAVN). Así mismo, intervendrá en el acto Iñaki Galarraga, miembro del tribunal de Proyectos Fin de Carrera (PFC) y Colaborador Honorífico, así como Miguel Gutiérrez, Ramiro Higuera y Patxi Corcuera (Cooperativa Arquitectura), los tres ex alumnos del centro.

12:00 horas (paraninfo)

• Presentación de la mesa por parte del subdirector de Calidad e Investigación, Jose Miguel Rico
  • Bienvenida del director del centro, Juan José Arrizabalaga
  • Intervención del miembro del tribunal de PFC y Colaborador Honorífico, Iñaki Galarraga