A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2014/11/20: Santiago Cirugeda + Alberto Flores (16:30)

Datorren ostegunean, azaroak 20, arratsaldeko 16:30ean, Arkitektura Eskolako paraninfoan, hitzaldi bat emango dute Santiago Cirugeda (Recetas urbanas) eta Alberto Flores (Makea tu vida) arkitektoek.

Hitzaldia, M-etxea kolektiboko kideek antolatu dute, bereziki Josemi Rico eta Jon Begiristain irakasleek, EHUren Arkitektura Eskolaren eta Arkitektura Sailaren babesarekin.

—————————————————–

El próximo jueves, 20 de noviembre, a las 16:30 de la tarde, los arquitectos Santiago Cirugeda (Recetas urbanas) y Alberto Flores (Makea tu vida) darán una conferencia en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura.

La conferencia la organizan los miembros del colectivo M-etxea, en especial los profesores Josemi Rico y Jon Begiristain, con el apoyo de la Escuela de Arquitectura y del Departamento de Arquitectura de la UPV/EHU.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu