Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2014/11/21: Marcos Mazari Hiriart (13:00)

Ostiral honetan, azaroak 21, eguerdiko 13:00etan, Arkitektura Eskolako paraninfoan, hitzaldi bat emango du Marcos Mazari Hiriart arkitekto eta UNAMeko Arkitektura Fakultateko zuzendariak.

Hitzaldiaren izenburua: “Mexikoko arkitektura airetik”.

——————————————————

Este viernes, 21 de noviembre, a las 13:00 del mediodía, dará una conferencia en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura el arquitecto y director de la Facultad de Arquitectura de la UNAM Marcos Mazari Hiriart.

Título de la conferencia: “Arquitectura mexicana a vista de pájaro”.