A sample text widget

2015/2/12-13: Agora

Datozen otsailaren 12an eta 13an, Donostiako Carlos Santamaría zentroan (UPV/EHU), Agora 2015 Hiri-berrikuntza lantegiak izeneko arkitektura- eta hirigintza-kongresua egingo da, Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU), Arkitektura Sailak (UPV/EHU), Euskal Herriko Arkitektoen Elkargo Ofizialaren Gipuzkoako Ordezkaritzak, Euskal Herriko Arkitekto Hirigileen Elkarteak, Donostiako Udalak eta Donostiako Udalaren 2020 Estrategia Bulegoak antolatuta, Eusko Jaurlaritzaren eta Gipuzkoako Foru Aldundiaren babesarekin.

Kongresuan lau hitzaldi plenario eta lau tailer tematiko egingo dira (bakoitzean hiru azterketa-kasu aztertuko direlarik), hurrengo lau alorren arabera: inguru naturala, inguru eraikia, inguru sozio-politikoa eta inguru digitala. Alor bakoitzean, halaber, aditu errelatore bat dago.

1. Inguru naturala (aditu errelatorea: Javier Puldain Huarte):
    • Hitzaldi plenarioa: José Fariña Tojo
    • Azterketa-kasuak: Miriam García García (Galizako Itsasbazterreko Plana); Jon Asua Aberasturi (Urdaibaiko Erreserbaren funtzionamendu instituzioartekoa); Eduardo Soler García de Oteiza (Egueseko Eliako jaurerriko Paisaiaren Babes Plana)
  2. Inguru eraikia (aditu errelatoreak: Izaskun Aseguinolaza Braga eta Javier Martínez Callejo):
    • Hitzaldi plenarioa: Sebastià Jornet Forner
    • Azterketa-kasuak: Aurora López Corduente (Bartzelonako 22@ barrutia); Carlos Soria Sánchez (Urretxuko Irimoko Europan 12); Berta Barrio Uria eta Josep Peraire Selva (Bartzelonako Les Portes de Collserola hiri-proiektua)
  3. Inguru sozio-politikoa (aditu errelatorea: Koldo Telleria Andueza):
    • Hitzaldi plenarioa: Zaida Muxí Martínez
    • Azterketa-kasuak: Eva Morales Soler (Sevillako korralak); Amaia Albeniz eta Oihane Ruiz (Sopela espazio publikoaren eraldaketa); konfirmatu gabe (Bartzelonako Can Batlló industrialdearen hiri-eraberritzea)
  4. Inguru digitala (aditu errelatorea: Ibon Salaberria San Vicente):
    • Hitzaldi plenarioa: Manu Fernández
    • Azterketa-kasuak: Julia López Ventura (Barcelona Smart City); Euken Sesé (Donostiako Urumea Riverside District proiektua); Daniel Sarasa (Zaragoza Smart City)

Dinamizazio-lanak Paisaje transversal taldeko arkitektoek egingo dute.

Kongresurako inskripzioa 80 eurokoa da. Izena ematerakoan, lau tailerretako bat aukeratu behar da (hitzaldi plenarioak, hala ere, kongresista guztientzat dira).

Izena emateko eta informazio gehiago eskuratzeko, sartu hemen: http://www.agora.coavnss.org/

———————————————————-

Los próximos 12 y 13 de febrero, en el centro Carlos Santamaría de San Sebastián (UPV/EHU), se celebrará el congreso de arquitectura y urbanismo Agora 2015 Laboratorios de innovación urbana, organizado por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura (UPV/EHU), el Departamento de Arquitectura (UPV/EHU), la Delegación de Gipuzkoa del Colegio Oficial de Arquitectos Vasco Navarro, la Asociación Vasco Navarra de Arquitectos Urbanistas, el Ayuntamiento de San Sebastián y la Oficina de Estrategia 2020 del Ayuntamiento de San Sebastián, con el apoyo del Gobierno Vasco y la Diputación Foral de Gipuzkoa.

En el congreso se impartirán cuatro conferencias plenarias y cuatro talleres temáticos (en cada uno se examinarán tres casos de estudio), según estos cuatro bloques: el entorno natural, el entorno construido, el entorno socio-político y el entorno digital. En cada entorno, asimismo, hay un relator experto.

1. El entorno natural (relator experto: Javier Puldain Huarte):
    • Conferencia plenaria: José Fariña Tojo
    • Casos de estudio: Miriam García García (Plan del Litoral de Galicia), Jon Asua Aberasturi (funcionamiento interinstitucional de la Reserva de Urdaibai), Eduardo Soler García de Oteiza (Plan de Protección del Paisaje del señorío de Elia, en Egues)
  2. El entorno construido (relatores expertos: Izaskun Aseguinolaza Braga y Javier Martínez Callejo):
    • Conferencia plenaria: Sebastià Jornet Forner
    • Casos de estudio: Aurora López Corduente (distrito 22@ de Barcelona), Carlos Soria Sánchez (Europan 12 de Irimo, Urretxu), Berta Barrio Uria y Josep Peraire Selva (proyecto urbano Les Portes de Collserola de Barcelona)
  3. El entorno socio-político (relator experto: Koldo Telleria Andueza):
    • Conferencia plenaria: Zaida Muxí Martínez
    • Casos de estudio: Eva Morales Soler (las corralas de Sevilla), Amaia Albeniz y Oihane Ruiz (transformación del espacio público de Sopela), sin confirmar (renovación urbana de la zona industrial de Can Batlló, Barcelona)
  4. El entorno digital (relator experto: Ibon Salaberria San Vicente):
    • Conferencia plenaria: Manu Fernández
    • Casos de estudio: Julia López Ventura (Barcelona Smart City), Euken Sesé (proyecto Urumea Riverside District de Donostia), Daniel Sarasa (Zaragoza Smart City)

Las labores de dinamización correrán a cargo del grupo de arquitectos Paisaje transversal.

La inscripción del congreso es de 80 euros. Al inscribirse, hay que elegir uno de los cuatro talleres (las conferencias plenarias, de todos modos, son para todos los congresistas).

Para más información e inscripciones: http://www.agora.coavnss.org/

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu