Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2015/10/20: Lanbide-erronkak vs jasangarritasuna / Retos profesión vs sostenibilidad (COAVN-GI, 19:00)

Datorren urriaren 20an, asteartea, arratsaldeko 19:00etan,  eztabaida irekia antolatu du Euskal Herriko Arkitektoen Elkargo Ofizialaren Gipuzkoako Ordezkaritzako Jasangarritasun Batzordeak.

Gaia: Lanbidearen erronkak vs jasangarritasuna.

Lekua: EHAEO-GIren ordezkaritzan (Frantzia pasealekua, 11, Donostia).

Profesional zein ikasle guztiak daude bertan parte hartzeko gonbidatuta.

————————————–

El próximo 20 de octubre, la Comisión de Sostenibilidad de la Delegación de Gipuzkoa del Colegio Oficial de Arquitectos Vasco Navarro ha organizado un debate abierto.

Tema: Los retos de la profesión vs sostenibilidad.

Lugar: Delegación del COAVN-GI (paseo de Francia, 11, Donostia).

Todos los profesionales y estudiantes están invitados a participar.