Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2015/10/8: Santa Mariako ate-kanpandorrea / El campanario puerta-torre de Santa María (San Telmo, 19:00)

Bihar, urriak 8, arratsaldeko 19:00etan, “Santa Mariako ate-kanpandorrea” arkitektura-hitzaldia antolatu du EHAEO-Gik.

Hizlariak: José Javier Pi Chevrot (arkitektoa), Xabier Unzurrunzaga (arkitektoa eta EHUko AGETeko Hirigintzako Katedradun ohia), eta Edorta Kortadi (Donostiako Santa Maria basilikako parrokoa).

Lekua: Donostiako San Telmo museoko hitzaldi-aretoan.

Sarrera irekia da.

———————————————

Mañana, 8 de octubre, el COAVN-GI ha organizado la conferencia de arquitectura “El campanario puerta-torre de Santa María”.

Conferenciantes: José Javier Pi Chevrot (arquitecto), Xabier Unzurrunzaga (arquitecto y ex Catedrático de Urbanismo de la ETSA, UPV/EHU), y Edorta Kortadi (párroco de la basílica de Santa María de Donostia).

Lugar: sala de conferencias del Museo San Telmo de Donostia.

La entrada es libre.