Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2015/10/22-23: Frontoiak / CreativeCommons Film Festival (COAVN-GI; 18:00)

Datozen urriaren 22an eta 23an (osteguna eta ostirala), 2015eko Creative Commons Film Festival delakoaren Arkitektura eta Hirigintza sekzioa garatuko da.

Aurtengo gaia Euskal Herriko frontoia izango da.

Saioak EHAEO-GIren ordezkaritzan izango dira (Frantzia pasealekua, 11, Donostia), 18:00etatik aurrera.

Urriaren 22an, besteak beste, Manuel Íñiguez eta Alberto Ustarroz AGETeko (UPV/EHU) irakasle katedradunek hitz egingo dute, frontoien espazio publikoei buruz.

Urriaren 23an, besteak beste, Daniel Carballo AGETeko (UPV/EHU) irakasleak hitz egingo du, pilota-jokoaren bilakaeraz.

Informazio gehiagorako: http://cineccdonostia.org/category/seccion-urbanismo/

———————————————

Los próximos 22 y 23 de octubre (jueves y viernes), se desarrollará la sección de Arquitectura y Urbanismo del Creative Commons Film Festival 2015.

Este año el tema es el frontón de Euskal Herria.

Las sesiones serán en la delegación del COAVN-GI (paseo de Francia, 11, Donostia), a partir de las 18:00.

El 22 de octubre, entre otros, hablarán los profesores catedráticos de la ETSA (UPV/EHU) Manuel Íñiguez y Alberto Ustarroz, sobre los espacios públicos con frontones.

El 23 de octubre, entre otros, hablará el profesor de la ETSA (UPV/EHU) Daniel Carballo, sobre la evolución del juego de pelota.

Más información: http://cineccdonostia.org/category/seccion-urbanismo/