Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2015/10/30: Jon Ander Agirre (11:30; sala 2.3 gela)

Datorren ostiralean, urriak 30, hitzaldi bat emango du Jon Ander Agirre Mikelez arkitektoak, 11:30ean, Arkitektura Eskolako 2.3 gelan.

Bertan, Pasaia Bitartean proiektua azalduko du.

Antolatzaileak: UPV/EHUko Arkitektura Proiektuak 7 irakasgaiko irakasleak.

——————————-

El próximo viernes, 30 de octubre, el arquitecto Jon Ander Agirre Mikelez ofrecerá una conferencia a las 11:30, en la sala 2.3 de la Escuela de Arquitectura.

En ella, presentará el proyecto Pasaia Bitartean.

Organizan: los profesores de la asignatura Proyectos Arquitectónicos 7, de la UPV/EHU.