A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2016/1/27: Oreka Arkitektura + Petra Jebens-Zirkel Architecture (12:30)

Asteazken honetan, urtarrilak 27, eguerdiko 12:30ean, bioeraikuntzari buruzko bigarren jardunaldia egingo da Arkitektura Eskolako paraninfoan. Bertan, hurrengo hizlariak izango dira:

• Álvaro E. Olaiz arkitektoa (UPV/EHU; Ekian elkartea): bioeraikuntzako bigarren erakusketaren aurkezpena (Arkitektura Eskolako behe-solairuko kale-korridorean ikusi ahal izango dena).
  • Oreka Arkitektura bulegoko kide Ekaitz Uribe Rus eta Nagore Tolosa Irazusta arkitektoak (UPV/EHU): “Bioeraikuntzari sarrera”.
  • Petra Jebens-Zirkel Architecture bulegoko kide Petra Jebens arkitektoa eta Alfred Zirkel informatikari autoeraikitzailea: “Bioeraikuntza eta autoeraikuntza”.

——————————————

Este miércoles, 27 de enero, a las 12:30 del mediodía, se celebrará la segunda jornada sobre bioconstrucción, en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura. En ella estarán los siguientes ponentes:

• Álvaro E. Olaiz (arquitecto por la UPV/EHU; asociación Ekian): presentación de la segunda exposición sobre bioconstrucción (que se podrá ver en el pasillo-calle de la planta baja de la Escuela de Arquitectura).
  • Los miembros del estudio Oreka Arkitektura Ekaitz Uribe Rus y Nagore Tolosa Irazusta (arquitectos por la UPV/EHU): “Introducción a la bioconstrucción”.
  • Los miembros del estudio Petra Jebens-Zirkel Architecture Petra Jebens (arquitecta) y Alfred Zirkel (informático autoconstructor): “Bioconstrucción y autoconstrucción”.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu