A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2016/5/10-2016/6/10: Auditz Akular (expo)

Maiatzaren 10etik ekainaren 10era, hirigintzako erakusketa bat izango da ikusgai Arkitektura Eskolako 1. solairuko paraninfoaren atondoan.

Bertan, 3. mailako ikasleek Donostiako Auditz Akular auzo berrirako diseinatutako zenbait plan partzial ikusi ahal izango dira.

Hirigintza IV irakasgaiko irakasleek antolatu dute: Izaskun Aseginolaza, Maider Uriarte, Koldo Goikoetxea, Madalen Gonzalez eta Irati Otamendi.

———————————————————-

Entre el 10 de mayo y el 10 de junio, se podrá disfrutar de una exposición de urbanismo en el hall de entrada del paraninfo de la 1ª planta de la Escuela de Arquitectura.

En ella, se pueden ver varios planes parciales diseñados para el nuevo barrio de Auditz Akular de Donostia por alumnos de 3º.

La han organizado los profesores de Urbanismo IV: Izaskun Aseginolaza, Maider Uriarte, Koldo Goikoetxea, Madalen Gonzalez e Irati Otamendi.