Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2016/9/16: N. Prat & P. Gisclard (11:30)

Ostiral honetan, irailak 16, goizeko 11:30ean, hitzaldi bat emango dute Nathalie Prat eta Philippe Gisclard arkitektoek, Arkitektura Eskolako paraninfoan.

Hitzaldiaren izenburua: “Adreilu hiria. Albi, Montauban eta Tolosako kasuak”.

Antolatzailea: Proiektuak VII Katedra.

Este viernes, 16 de septiembre, los arquitectos Nathalie Prat y Philippe Gisclard ofrecerán una conferencia en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura, a las 11:30.

Título de la conferencia: “La ciudad en ladrillo. Los casos de Albi, Montauban y Toulouse”.

Organiza: Cátedra de Proyectos VII.