Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2016/11/21: Yon Bárcena (12:30; T04)

Datorren astelehenean, azaroak 21, hitzaldi bat emango du Yon Bárcena Gasteizko Udaleko Ingurugiro Gaietarako ikastegiko arkitektoak, 12:30ean, behe-solairuko T04 gelan.

Hitzaldiaren izenburua: “Gasteizko Ingurugiro Gaietarako Ikastegiaren azken lan-ildoak”.

Hitzaldia gaztelaniaz izango da.

Antolatzaileak: “Hirigintza VII. Lurralde-antolakuntza eta ingurumen-babesa” irakasgaiko irakasleak, Ikerbiltza (Udalbiltza) eta Gasteizko CEA.

Sarrera librea da.

El próximo lunes, 21 de noviembre, el arquitecto del Centro de Estudios Ambientales del Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz Yon Bárcena ofrecerá una conferencia, a las 12:30, en el aula T04 de la planta baja.

Título de la conferencia: “Últimas líneas de trabajo del Centro de Estudios Ambientales de Vitoria-Gasteiz”.

La conferencia será en castellano.

Organizan: los profesores de la asignatura “Hirigintza VII. Lurralde-antolakuntza eta ingurumen-babesa”, Ikerbiltza (Udalbiltza) y el CEA de Vitoria-Gasteiz.

La entrada es libre.