Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2016/12/1: LANIK (10:00; T 0.4)

Ostegun honetan, abenduak 1, LANIK egitura espazial eta geruza bakarrekoak aurkeztuko dira, goizeko 10:00etan, Arkitektura Eskolako T 0.4 gelan.

Antolatzaileak: Eraikitzeko Era Berriak ikasgaiko irakasleak.

Sarrera librea da.

————————————————————–

Este jueves, 1 de diciembre, presentación de LANIK estructuras espaciales y monocapa, a las 10:00 de la mañana, en el aula T 0.4 de la Escuela de Arquitectura.

Organizan: profesorado de Nuevas Formas de Construir.

La entrada es libre.