A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2016/12/15: Javier Vera (9:00; T 0.4)

Ostegun honetan, abenduak 15, hitzaldi bat emango du Javier Vera arkitektoak, goizeko 9:00etan, Arkitektura Eskolako T 0.4 gelan.

Hitzaldian Limako (Peru) La Balanza auzo-kulturalaren berreskurapenaz hitz egingo du (Barcelona City to City FAD Award 2016ren proiektu garailea izan zen).

Antolatzaileak: “Eraikitzeko  Era  Berriak”  ikasgaiko  irakasleak.

Sarrera librea da.

——————————————–

Este jueves, 15 de diciembre, el arquitecto Javier Vera dará una conferencia en la sala T 0.4 de la Escuela de Arquitectura, a las 9:00 de la mañana.

En la conferencia presentará la recuperación del barrio cultural de La Balanza en Lima, Perú (proyecto ganador del Barcelona City to City FAD Award 2016).

Organizan: los profesores de la asignatura “Nuevas Formas de Construir”.

La entrada es libre.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu