A sample text widget

2017/2/16: Marijo Moreno / Errotu (15:00; T02)

Gaur, otsailak 16, osteguna, Marijo Moreno Juanek (Errotu taldea) hitzaldi bat emango du 15:00etan, Arkitektura Eskolako behe-solairuko T02 gelan.

Hitzaldiaren izenburua: “Pertsonengan zentratutako inguruak”.

Antolatzailea: Celia Lana (“Plangintza estrategikoa” irakasgaia)

Sarrera librea da.

Hoy jueves, 9 de febrero, Marijo Moreno Juan (Errotu taldea) ofrecerá una conferencia en la sala T02 de la planta baja de la Escuela de Arquitectura, a las 16:00.

Título de la conferencia: “Entornos centrados en las personas”.

Organiza: Celia Lana (asignatura “Planeamiento estratégico”).

La entrada es libre.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu