A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2017/4/17-22: Elkarlanean Lekuak Sortzen Workshop (Segura)

Apirilaren 17tik 22ra bitartean “Elkarlanean Lekuak Sortzen” hirigintza parte-hartzaileari buruzko tailerra garatuko da Seguran (Gipuzkoa).

Segurako Udalak herriko espazio publiko nagusiaren eraldaketarako egiten ari den parte hartze prozesuan urrats bat eman nahi du. Leku hau plazak, erreboteak, frontoiak eta arbolari inguruak osatzen dute. Herritarrek adierazitako beharrak eta nahaik ideia moduan garatzeko arkitektura, hirigintza, soziologia, historia eta diziplina anitzak batuko dituen lantegi bat antolatu da.

Arkitektura, hirigintza eta espazio publikoan eragiten duten diziplinei zuzendua dago. Batez ere, espazio publikoa elkarlanean sortu nahi duten pertsonei. Lantegia azken bost urteetan titulatu diren pertsonei, ikasketetan azken kurtsoetan dauden ikasleei eta master bat egiten ari diren pertsonei zuzendua dago.

Antolatzaileak: Segurako Udala eta Dunak taldea.

Laguntzaileak: Arkitektura Goi Eskola Teknikoa (UPV/EHU) eta Arkitektura Saila (UPV/EHU).

Tailerrean 50 ordutako parte hartzeagatik ikasleei 2 ECTS kreditu aitortzea erabaki du Arkitektura Eskolak.

Izena emateko, eta informazio gehiagorako: https://segura2017.wordpress.com/

Del 17 al 22 de abril se desarrollará en Segura (Gipuzkoa) el taller de urbanismo participativo “Co_Creando_espacio_público“.

El Ayuntamiento de Segura da un nuevo paso en el proceso participativo que se ha llevado a cabo junto a la ciudadanía para la transformación del espacio central de relación y representación del pueblo. Este espacio es el que configuran la plaza, el rebote, el frontón y la arboleda. Con el objetivo de dar forma a las necesidades y deseos  planteados por la ciudadanía, se organiza ahora este taller agrupando disciplinas como arquitectura, urbanismo, sociología, medio ambiente, arte…

Está dirigido a estudiantes y jóvenes profesionales de la arquitectura y el urbanismo, así como a cualquier disciplina que participe en la generación de espacio público, a personas que quieran cocrear espacio público. Para participar en el taller será necesario haber obtenido el título en los últimos cinco años, estar en los últimos cursos de los estudios o estar cursando en estos momentos un máster.

Organizan: Ayuntamiento de Segura y Dunak taldea.

Colaboran: Escuela Técnica Superior de Arquitectura (UPV/EHU) y Departamento de Arquitectura (UPV/EHU).

La Escuela de Arquitectura ha decidido reconocer 2 créditos ECTS a los alumnos que participen en 50 horas del taller.

Inscripción y más información: https://segura2017.wordpress.com/

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu