A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2017/5/12: Atxu Amann (11:00)

Maiatzaren 12an, ostirala, Atxu Amann arkitektoak hitzaldi bat emango du Arkitektura Eskolako paraninfoan, 11:00etan.

Atxu Amann arkitekto doktorea da, irakasle Madrilgo ETSAM eskolan, eta Amann, Cánovas y Maruri arkitektura-bulego ezaguneko kidea.

Hitzaldiaren izenburua: “EspeculAcciones. Innovación docente en arquitectura”.

Antolatzaileak: Eraikuntza arloko “Management of the Innovation” ikasgaiko irakasleak.

El 12 de mayo, viernes, la arquitecta Atxu Amann ofrecerá una conferencia en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura, a las 11:00.

Atxu Amann es doctora arquitecta, profesora en la ETSAM de Madrid, y miembro del conocido estudio de arquitectura Amann, Cánovas y Maruri.

Título de la conferencia: “EspeculAcciones. Innovación docente en arquitectura”.

Organizan: los profesores de la asignatura del área de construcción “Management of the Innovation”.