A sample text widget

2017/6/2-11: Sagues, Donostia (Expo; Ponpaketa-estazioa / Estación de bombeo)

Pasa den ikasturte honetan, 5. mailako “Hirigintza, Paisaia eta Lurraldea” aipameneko ikasgaietan Donostiako Sagues eremua landu da.

Hirigintza arloan, egindako lanarekin erakusketa bat prestatzen daude, Donostiako Udalarekin batera. Erakusketa Sagueseko Añarbeko Urak duen eraikinean (Jose Miguel Barandiaran pasealekuaren bukaeran duen Ponpaketa Estazioan) izango da, ekainaren 2 eta 11 artean.

Erakusketaren inaugurazioa ekainaren 2an 18:00etatik 20:00etara izango da, ikasleek egindako lanak aurkeztuko dituzte eta ondoren lunch bat izango dugu.

Proiektu honetan Arkitektura Eskola Donostiako Udalarekin elkarlanean dabil. Horregatik lantegi bat antolatuko da, Donostiako Udaleko “Donostia Lagunkoia”rekin batera. Belaunaldien arteko gogoeta eta elkarrizketa gune bat eratzea da helburua; Saguesen gaur eta etorkizunean izango diren beharren gainean, era eta adin askotako pertsonak bizi diren toki bat baita eta izango baita Sagues gero ere. Topaketa hau ekainaren 9an 10:00ak eta 12:30ak artean izango da.

GUZTI HONETAN PARTE HARTZERA GONBIDATZEN ZAITUZTEGU.

Ekainaren 9ko topaketara etorri nahi baduzue esaiguzue mesedez, korreo bat bidali helbide honetara: SAGUES2017@gmail.com . Korreoan zuen izena eta telefonoa eman mesedez.

Este curso pasado, en las asignaturas de la mención de “Urbanismo, Paisaje y Territorio”, han trabajado el área de Sagüés (Donostia).

Desde el Área de Urbanismo, con el trabajo realizado se ha preparado una exposición, junto al Ayuntamiento de Donostia. La exposición tendra lugar en el edificio de Aguas del Añarbe (en la estación de bombeo situada al final del Paseo José Miguel Barandiaran) entre el 2 y el 11 de junio.

La inauguración de la exposición será el 2 de junio de 18:00 a 20:00. El alumnado presentarán sus trabajos y después habrá un pequeño lunch.

En este proyecto la Escuela de Arquitectura está trabajando junto con el Ayuntamiento de Donosti. Por ello, organizaremos este taller junto con “Donostia Lagunkoia” del Ayuntamiento de Donostia. El objetivo es el de crear un espacio de reflexión y diálogo entre generaciones sobre las necesidades que hay y habrá en Sagüés actualmente y en el futuro, ya que Sagüés Sagüés es y será un lugar donde convivirán personas diversas de muchas edades. El encuentro será el 9 de junio entre las 10:00 y las 12:30.

OS INVITAMOS A QUE TOMÉIS PARTE

Si deseáis venir al encuentro del día 9 de junio por favor avisadnos a través de un correo a la dirección SAGUES2017@gmail.com . En el correo indicad vuestro nombre apellido y vuestro teléfono.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu