A sample text widget

2017/10/11: LA FABRIQUE DU PATRIMOINE

Aste honetan Eskolako sarreran La fabrique du patrimoine erakusketa izango dugu.

Erakusketa 2015-16 urteetan antolatua izan zen. Antolatzaileak l´école nationale supérieure dárchitecture et de paysage de Burdeaux (ensapBx) eta Bordeaux Patrimoine Mondial, Centre d´interprétation de lárchitecture et du patrimoine (CIAP) de Bordeaux izan ziren. 2016ko ekainaren 3an Bordeleko aurkeztu zen, CIAPen, eta 2017ko urtarrilak 8rarte iraun zuen. Arkitektura garaikidea nola pentsatu, ondarearen egiazkotasuna kaltetu gabe, eraskuketaren helburua da.

Ekintza kultural hau Mugak Bienalaren baitan sartua dago.

Erakusketa hau Eskolan bukatzean Koldo Mitxelenara eramango da eta Azaroan zehar han ikusi ahalko da Mugak Bienaleko beste erakusketa batzuekin batera.

—————————————————————–

Esta semana tendremos en la entrada de la Escuela la exposición titulada La fabrique du patrimoine.

La exposición fue elaborada en el año 2015-16 en colaboración entre l´école nationale supérieure dárchitecture et de paysage de Burdeaux (ensapBx) y Bordeaux Patrimoine Mondial, Centre d´interprétation de lárchitecture et du patrimoine (CIAP) de Bordeaux. Se presentó en Burdeos el 3 junio de 2016 y se prolongó hasta el 8 de enero de 2017 en el CIAP. Plantea cómo podemos producir arquitectura contemporánea que no menoscabe la autenticidad del patrimonio.

Este acto cultural de la Escuela se encuentra incluido dentro de la Bienal de Arquitectura Mugak.

Al finalizar en la Escuela, esta exposición se trasladará al Koldo Mitxelena donde podrá visitarse a lo largo de noviembre junto con otras exposiciones de la Bienal de Arquitectura Mugak.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu