Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/10: Hondarribin, obra bisita / Visita de obra en Hondarribi

Gure Eskolako Olatz Irulegi, Rufino Hernández eta Xabier Barrutieta iraskasleek Hondarribiko 65 sustapen etxebizitza publikoko obrara joateko ekintza antolatu dute. Etxebizitza hauek zurezko egitura industrializatu baten bitartez eraikitzen daude eta eraikina erikuntza fase aurreratu batean dago.
Bisita eguna azaroak 10an izango da. Autobusa antolatuko da eta 15.30 etan Eskolatik aterako da.
Interesatuak, ikasle edo irakasleak, idatzi mesedez Olatz Irulegiri (o.irulegi@ehu.eus) 2017ko urriak 31a baino lehenago.
————————-
Los profesores de la Escuela Olatz Irulegi, Rufino Hernández y Xabier Barrutieta han organizado una visita de obra a una promoción de 65 viviendas públicas de Hondarribi. El edificio está en fase avanzada de construcción y se está construyendo con estructura industrializada de madera.
La visita será el día 10 de noviembre. Se organizará un autobus que saldrá de las Escuela a las 15.30.
Los interesad@s, alumn@os y profesor@s, escribid por favor a Olatz Irulegi (o.irulegi@ehu.eus) antes del 31 de octubre de 2017.