Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/6: ELODIE NOURRIGAT _ LAURENT DUPORT

Mugak Bienalaren baitan, Azaroak 6an, astelehena, Miramar Jauregiko Baroja Aretoan,  Arkitektura Eskolako 5. mailako Eraberritze Aipameneko Eraikuntza Historiaren irakasgaiko ikasleei bideratua, Nimes-eko C+D ARCHITECTURE estudioatik Lauren Duport arkitektoak eta Montpellier-eko NBJ Architectes estudiotik Elodie Nourrigat arkitektoak hitzaldi bat emango dute 13.00 ak eta 14.00 ak artean.

C+D ARCHITECTURE estudioatik Lauren Duport arkitektoaren hitzaldia “3 Musées restaurés : Sète, Lunel et Arles” izenburua du eta NBJ Architectes estudiotik Elodie Nourrigat arkitektoak “Architecture Inattendue” izenburuko hitzaldia emango du.

——————-

En el contexto de Mugak Bienal, el lunes 6 de noviembre en la Sala Baroja, dirigido a los alumnos de la asignatura de Historia de la Construcción de la Mención de Rehabilitación de 5º curso de la Escuela de Arquitectura, del estudio de Nimes C+D ARCHITECTUR el arquitecto Lauren Duport y la arquitecta Elodie Nourrigat del estudio de Montpellier NBJ Architectes impartirán sendas conferencias entre la 13.30 y las 14.00h.

Del estudio C+D ARCHITECTUR el arquitecto Lauren Duport titulará su conferencia “3 Musées restaurés : Sète, Lunel et Arles”y del estudio NBJ Architectes, la arquitecta Elodie Nourrigat dará la conferencia titulada “Architecture Inattendue”.