Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/8: KALZIP itxitura aireztatuak _ Envolventes Ventiladas KALZIP

Mugak Bienalaren baitan,ASTEAZKENEAN, azaroaren 8an, 8:45tan, Miramar Jauregiko “Comedor Real” gelan, KALZYP itxitura aireztatuak aurkeztuko dira.

Arkitektura Eskolako 5. mailako Berikuntza Aipameneko Eraikitzeko Era Berriak ikasgaiaren irakasleek antolatua.

Hizlaria Ignacio Gasparotto izango da.

—————————————————

En el contexto Mugak Bienal, el MIERCOLES, 8 de noviembre, a las 8:45,en el aula Comedor Real del Palacio Miramar, presentación de KALZYP envolventes ventiladas.

Organizada por profesorado de la asignatura Nuevas Formas de Construir de la Mención de Innovación de 5º de la Escuela de Arquitectura.

El ponente se llama Ignacio Gasparotto.