Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/6: OLIVIER BROCHET

EnsapBX-eko irakaslea, Olivier Brochetek, UPV/EHUko AGET Mugak Bienalaren inaugurazio hitzaldia emango du. Azaroak 6an, astelehena, 11.00etan, Miramar Jauregiko Baroja Aretoan izango da.

Olivier Brochet EnsapBX-eko proiektuetako irakasle, Frantziako l’Académie d’Architecture-ko kide eta BLP (Brochet, Lajus eta Pueyo) arkitektura estudioko bazkide dugu.

—————

Olivier Brochet, profesor de la EnsapBX, impartirá la conferencia inaugural de la Bienal Mugak de la ETSA de la UPV/EHU. El acto tendrá lugar el lunes 6 de Noviembre, a las 11.00h en la Sala Baroja del Palacio Miramar.

Olivier Brochet es profesor de la EnsapBX, miembro de l’Académie d’Architecture francesa y socio del estudio de arquitectura BLP (Brochet, Lajus y Pueyo).