Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/8: GIPUZKOA BRUT

Eskolako ikasleak Gipuzkoako eraikin brutalistei buruzko prestatatuko erakusketa bat da. Erakusketa datorren asteazkenean, azaroak 8an, inauguratuko da eta abenduak 9arte bisitatu ahalko da. Koldo Mitxelenako liburutegian dago eta 11.00etatik-14.00 tara eta 16.00tatik 20.00tara bisitatu ahal da, igandeetan, astelehenetan eta jai egunetan ezik.

Ekintza kultural hau Mugak Bienalaren baitan sartua dago.

————————-

Se trata de una exposición elaborada por alumnos de la Escuela sobre los edificios brutalitas de Gipuzkoa. La exposición se inaugurará el próximo miércoles 8 de noviembre y se podrá visitar hasta el 9 de diciembre de 2017. Se encuentra en el la biblioteca del Koldo Mitxelena y se puede visitar en horario de 11.00 a 14.00h y de 16.00 a 20.00, salvo los domingos, lunes y festivos que permanecerá cerrada.

Este acto cultural de la Escuela se encuentra incluido dentro de la Bienal de Arquitectura Mugak.