A sample text widget

2018/03/12 MIGUEL ANGEL BARTORILA

Astelehenean, martxoak 12an, Hirigintza arloan dugun irakasle mexikar gonbidatuak, Miguel Angel Bartorilak, hitzaldi bat emango du. Mexikar ondare naturala eta hiri garapenaren inguruan hitzegingo du. Hitzaldia 1.1 gela izango da, goizeko 11.30etan.

Miguel Angel Bartorila arkiteko mexikarra da, Bartzelonan doktoratua eta gaur egun Universidad Autónoma de Tamaulipas-eko Facultad de Diseño Arquitectura y Urbanismo-ko irakaslea eta ikertzailea da. Gure Eskolan hilabete bateko egonaldia egiten dago. Eskolako hirigintza arloko zenbait irakasle, Azpiegitura Berdearen inguruan, berarekin lanean daude Zaragozako ISUF kongresurako komunikazio bat prestatzen.

El lunes 12 de marzo, el profesor invitado del área de urbanismo de la Escuela, Miguel Ángel Bartorila, impartirá una conferencia. La conferencia versará sobre el patrimonio natural y el desarrollo urbano mejicano, y será en el aula 1.1 a las 11.30h.

Miguel Angel Bartola es un arquitecto mejicano, doctorado en Barcelona y actualmente profesor e investigador de la Universidad Autónoma de Tamaulipas en la Facultad de Diseño Arquitectura y Urbanismo. En este momento se encuentra en nuestra Escuela realizando una estancia de un mes. Profesorado del área de urbanismo de la Escuela están trabajando con él en la preparación de una comunicación sobre la Infraestructura Verde para el Congreso ISUF de Zaragoza.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu