A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2018/10/04: EMILIO TUÑÓN

Datorren ostegunean, urriak 4n, 18-19 ikasturteko Arkitektura Unibertsitate Masterreko aurkezpena izango dugu. Ikasturteko programa eta edukiak esplikatu eta azken urteko promozioari diplomak eman ondoren, inaugurazioa hitzaldia izango dugu.

Aurten Emilio Tuñón gonbidatu dugu ikasturte berriko aurkezpenera. Emilio Tuñón Madrileko UPM-ko Arkitektura eskolako Proiektu Saileko Katedraduna da. Irakaskuntza bere ibilbide profesionalarekin batera garatu du. Unibertsitate askotatik gonbidatuta izan da eta bere obrak sari ugari jaso ditu.

Hitzaldiko izenburua “DENBORA ERAIKUNTZA MATERIAL BEZALA. BILDUMA ERREALEN MUSEOA” eta Eskolako Paraninfoan, 18:00etan izango da.

El próximo jueves 4 de octubre, tendrá lugar la presentación del Master Universitario en Arquitectura. Después de explicar el programa y los contenidos y entrar los diplomas a la última promoción, tendremos la conferencia inaugural.

Este año hemos invitado a Emilio Tuñón a la presentación del nuevo curso. Emilio Tuñón es Catedrático del departamento de Proyectos de la Escuela de Arquitectura de la UPM. Ha desarrollado su carrera docente junto con su carrera profesional. Ha sido invitado desde numerosas universidades y le han otorgado muchos premios.

La conferencia que tendrá por título “EL TIEMPO COMO MATERIAL DE CONSTRUCCIÓN. EL MUSEO DE LAS COLECCIONES REALES”, será a las 18:00h en el Paraninfo de la Escuela de Arquitectura.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu