Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2018/11/22_RAZ

Hurrengo asteko ostegunean, azaroaren 22ean,  goizeko 10etan, Eskolako A0.1 gelan, hitzaldi ireki bat izango dugu Eraikitzeko Era Berriak ikasgaian. Hizlariak Ander Gortazar eta Jacek Markusiewicz, arkitektoak izango dira. Ander Eskolako ikasle ohia izan da eta Polonia Jacek-ekin planean arito da. Izenburua: “Human-driven and machine-driven decisions in design”.

El jueves de la semana próxima, 22 de noviembre,  a las 10.00h, en el aula A0.1 de la Escuela, en la asignatura Nuevas Formas de Construir tendremos una conferencia abierta. Los conferenciantes serán Ander Gortazar y Jacek Markusiewicz, arquitectos. Ander es antiguo estudiante de la Escuela y ha trabajado en Polonia con Jacek. El título de la conferencia será: “Human-driven and machine-driven decisions in design”.