A sample text widget

2018/11/28-2019/02/08_JOAQUIN MONTERO

Hurrengo asteko asteazkenean, azaroaren 28ean, goizeko 12.30etan, Eskolako Paraninfoan, Joaquin Montero arkitektoaren erakusketa inaugurazioa izango dugu.

Ekitaldian partuko dutenak Juanjo Arrizabalaga Eskolako Zuzendaria, Antonio Nolasko Museum Cemento Rezola-ko zuzendaria, Judith Barrenechea Gipuzkoa Arkitekto Elkargoko lehendakaria, Juan Mera director de la ETS Arquitectura de Castilla y La Mancha-ko Arkitektura Eskolako zuzendaria, Manuel Cendoya Miramon Parke Tegnologikoko zuzendaria izan zena eta bukatzeko Joaquín Montero bera izango dira.

Eskolako erakusketa azaroak 28 eta 2019ko otsailak 8 bitartean ikusi ahalko da. Eskolako edukia Cementos Rezolako beste erakusketa batekin osatuko da, honetan Joaquin Monteroren proiektuen eraikuntza garatuko da.

El miércoles de la semana próxima, 28 de noviembre,  a las 12.30h, en el Paraninfo de la Escuela, tendrá lugar la inauguración de la exposición de Joaquin Montero.

Tomarán parte en el acto de inauguración: Juan José Arrizabalaga director de la Escuela, Antonio Nolasko director del Museum Cemento Rezola, Judith Barrenechea presidenta de la delegación de Gipuzkoa del COAVN, Juan Mera (director de la ETS Arquitectura de Castilla y La Mancha, Manuel Cendoya exdirector del parque Tecnológico de Miramón en Donostia-San Sebastián y el mismo Joaquín Montero.

La exposición de la Escuela será visitable entre el 28 de noviembre y el 8 de febrero de 2019. El contenido de la exposición de la Escuela se complementará con la exposición en Cementos Rezola donde se profundizará sobre la construcción de de los proyectos de Joaquin Montero.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu