A sample text widget

2019/04/05-2019/05/02 EXPO TFM 17-18

Datorren apirilak 5ean, goizeko 13.00etan, Euskal Herriako Arkitekto Elkargoan, 17-18 ikasturteko Arkitektura Unibertsitate Masterreko, Master Amaierako Lanen aukera bat biltzen duen erakusketaren inaugurazioa izango dugu.

Erakusketak hurrengo ikasleen lanak biltzen ditu:

• Cabezón Axpe, Ainhoa
  • Chueca Uria, Ane Miren
  • Delgado Piñeiro, Ander
  • Etxeberria Mateos, Aritz
  • Gomez Ruiz, Josu
  • Guerra Rodriguez, Eneko
  • Juan Irazustabarrena, Francisco
  • Moreno Tetuan, Idoia
  • Mugica Alberdi, Maier
  • Quintana Astondoa, Mikel
  • Renteria Sánchez, Amaia
  • Sagartzazu Flores, Urko
  • Zarrabeitia Soriano, Xabier Etor

Erakusketa hau UPV/EHUko Carlos Santamarian egon zen. Idoia Moreno arkitektak disenatu zuen.

Erakusketa lanegunetan 9.00tatik-14.00tara ikusi ahalko da eta maiatzak 2rarte iraungo du.

El próximo 5 de abril a la 13.00h en la delegación de Gipuzkoa del Colegio de Arqutiectos Vasco Navarro se inaugurará la exposición que recoge una recopilación de de Trabajos Fin de Máster del curso 17-18.

La recopila los trabajos de los siguientes estudiantes:

• Cabezón Axpe, Ainhoa
  • Chueca Uria, Ane Miren
  • Delgado Piñeiro, Ander
  • Etxeberria Mateos, Aritz
  • Gomez Ruiz, Josu
  • Guerra Rodriguez, Eneko
  • Juan Irazustabarrena, Francisco
  • Moreno Tetuan, Idoia
  • Mugica Alberdi, Maier
  • Quintana Astondoa, Mikel
  • Renteria Sánchez, Amaia
  • Sagartzazu Flores, Urko
  • Zarrabeitia Soriano, Xabier Etor

Esta exposición estuvo en el Centro Santamaria de la UPV/EHU .La arquitecta Idoia Moreno diseñó la exposición.

La exposición se podrá visitar entre las 9.00 y las 14.00h entre semana hasta el 2 de mayo.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu