A sample text widget

2019/06/03-07 SCAN DIGITALIZATION AND MODEL REGISTER WORKSHOP

Eskolako FABLAB-ak “SCAN DIGITALIZATION AND MODEL REGISTER” lantegia antolatu du: ekainak 3tik-7ra izango da.

Eskolako ikaslego, irakaslego eta kanpoko ikasleei zuzendua izango da. Parte hartzen duten Eskolkao ikasleek kreditu bat jaso ahalko dute. Inskripzioa dohainik izango da. 15 lagunentzako lekua egongo da. Inskribatzeko bidali emaila fablabdonostia@ehu.eus helbidera. Lantegian ingelesez hitzegingo da.

Egitaraua hau izango da:

• Ekainak 3.
    • 9.00tatik-12.00tara: lantegi aurkezpena eta erabiliko diren tegnologien esplikazioa
    • 13.00tatik-19.00tara. Urgulleko Mirador del Baluarteko eskaneoa
  • Ekainak 4.
    • 9.00tatik-13.00tara: Lazarraga Dorreko eskaneoa
    • 15.00tatik-19.00tara: Urgullen eskaneatutako artxiboen erabilera
  • Ekainak 5.
    • 9.00tatik-13.00tara: aurreko eguneko lanaren jarraipena
    • 15.00tatik-19.00tara: Lazarragan eskaneatutako artxiboen erabilera
  • Ekainak 6.
    • 9.00tatik-13.00tara: Lazarraga Dorreko restituzioa
    • 14.00tatik-19.00tara: Lazarraga Dorreko restituzioa
  • Ekainak 7.
    • 9.00tatik-13.00tara: Point Cloud azterketarako aurkezpena
    • 16.00tan: Hitzaldia eta workshop laburpena

Jacek Kosciuk-ek, Politechnika Wroclawska-ko Arkitektura Eskolako irakasleak workshop hau Eskolako Paco Gonzalez Quintialekin batera workshop hau antolatu dute. Marta Pakowska, arkitekta poloniarra eta Eskolako ikasle ohia Enrique Sanchok ere parte hartuko dute.

El FABLAB de la Escuela ha organizado el taller “SCAN DIGITALIZATION AND MODEL REGISTER”: del 3 al 7 de junio.

Dirigido a alumnado y profesorado de la escuela,a sí como a otros y otras interesados/as. Los y las estudiantes que participen conseguirán un crédito. La inscripción es gratis. Hay 15 plazas. Para inscribirse mandad un mail al correo: fablabdonostia@ehu.eus. El taller se desarrollará en inglés.

Este será el programa:

• 3 de junio.
    • 9.00h – 12.00h: presentación del taller y de las tecnologías que se utilizarán
    • 13.00h -19.00h. Escaneo del Mirador del Baluarte de Urgull.
  • 4 de junio.
    • 9.00h -13.00h: Escaneo de la Torre de Lazarraga
    • 15.00h -19.00h: Utilización de los archivos generados en el escaneo de Urgull
  • 5 de junio.
    • 9.00h -13.00h: continuación del trabajo del día anterior
    • 15.00h -19.00h:Utilización de los archivos generados en el escaneo de Lazarraga
  • 6 de junio.
    • 9.00h -13.00h: Restitución de la Torre de Lazarraga
    • 15.00h -19.00h: Restitución de la Torre de Lazarraga
  • 7 de junio.
    • 9.00h -13.00h: Presentación del análisis de Point Cloud
    • 16.00h: Conferencia y resumen del workshop

Jacek Kosciuk-ek, de la Escuela de arquitectura de la Politechnika Wroclawska-ko junto con el profesor de la Escuela Paco Gonzalez Quintial han organizado el workshop. Participarán también en el taller Marta Pakowska, arquitecta polaca y Enrique Sancho antiguo alumno de la Escuela.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu