A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2020/01/29 ARKITEKTURA ETA GENEROA

Hurrengo asteazkenean, urtarrilak 29ean, Olatz Ocerin Eskolako irakasleak eta Veronica Benedet Cultural Landscape Unesco Katedrako ikerlaria Arkitektura eta Generori buruzko mahai inguru bat antolatu dute: Arkitektura eta Generoa. Begirada Berriak Eraikiz izendatu dute.
Mahai ingurua, asteazkeneko goizean, 12.30etan  Eskolako sotoko S.02 gelan izango da.
Mahai ingurua Veronica-k arkitektura eta generoaren inguruan Emakunderekin batera martxan duen testuinguran izango da, bere helburua egoeraren diagnostiko bat egitea da.
Emakumezko arkitektura ikasle edo irakasle bazara (edo izan bazara) parte hartzeko aukera duzu, horretarako inkesta bete zenazake:
-irakasle izatekotan hau da bete ahal duzuen inkesta,
-aldiz, ikasle bazara beste inkesta hau bete beharko zenuke, https://docs.google.com/forms/d/1amXs1pBT2utCKj7Av3ptAqsqq4JXnLYaZ3Skw_Nl0nM/edit
10 minutu besterik ez dira izango.
———
El próximo miércoles, 29 de enero, la profesora de la Escuela Olatz Ocerin y Veronica Benedet investigadora de la Cátedra Unesco Cultural Landscapes han organizado una mesa redonda en torno a la Arquitectura y el género, la han titulado: Arquitectura y Género. Construyendo Nuevas Miradas.
Será a las 12.30h en el aula S.02 del sótano de la Escuela.
La mesa redonda se plantea en el contexto de la investigación que Veronica junto con Emakunde están llevando a cabo sobre la arquitectura y el género. Su objetivo es realizar un diagnóstico sobre la situación.
Si eres mujer alumna o profesora de arquitectura (o lo has sido) puedes rellenar la siguiente encuesta para poder participar en la investigación:
-si eres profesora esta es la encuesta que puedes rellenar;
-si eres alumna esta otra,
Serán sólo 10 minutos.