Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2020/02/17-2020/03/13 NEW WAYS OF BUILDING

Eskolak HeilderbergCements-ekin duen hitzarmenaren testuinguruan, ikasturte honetan “Eraikitzeko Era Berriak” eta “New Ways of Building” irakasgaiko irakasleek, Leire Azconak eta Josemi Ricok, bere ikasleekin egindako lanak ikusgai izango ditugu. Eskolako sarreran, datorren otsailak 17tik martxoak 13ra egongo dira.

En el contexto del convenio que la Escuela tiene con HeilderbergCements, en las próximas semanas, tendremos disponibles en la Escuela los trabajos realizados por la profesora Leire Azcona y el profesor Josemi Rico con su alumnado en las asignaturas “Eraikitzeko Era Berriak” y “New Ways osf Building. La exposición se podrá visitar en la entrada de la Escuela entre el 17 de febrero y el 13 de marzo.