Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2020/02/17-2020/03/13 Eraikuntza Historikoen Analisi Teknikoa

Otsailak 17n, UPV/EHUko Arkitektura Eskolan, Eraikuntza Historikoen Analisi Teknikoa izenburu duen erakusketa inauguratuko dugu. Erakusketa hau martxoak 13arte Eskolako sarreran ikusi ahalko da. Erakusketa Eskolako Eneko Uranga irakasleak, Eraikuntza Historia irakasgaiaren arduraduna, antolatua izan da.

Erakusketan Eraikuntzaren Historia eta Egitura Dimentsioen Historia irakasgaietan egindako lanak ikusi ahalko dira. Lanen egileak jarraian aipatzen diren ikasleak dira:

• NEKANE AZPIAZU;
  • ESTIBALIZ BENGURIA;
  • ARRATE DE ORBE;
  • ANDONI DIEZ;
  • AMAIA GALPARSORO;
  • IRATI GARCIA;
  • ANE GOMEZ;
  • XABIER IZAGIRRE;
  • JULENE LARREA;
  • ERNESTO LIMOUSIN;
  • ANDER MARTINEZ;
  • GONTZAL NUÑEZ;
  • MAIDER QUINTANILLA;
  • PELLO RUIZ;
  • eta ANDONI ZUAZO.

El 17 de febrero inauguraremos en el hall de la Escuela de Arquitecttura de la UPV/EHU la exposición titulada Análisis Técnico de Construcciones Históricas. La exposición se podrá ver en la entrada de la Escuela, de lunes a viernes, hasta el 13 de marzo. Ha sido organizada por Eneko Uranga responsable de la asignatura “Eraikuntzaren Historia” en la que se han desarrollado los trabajos.

En la exposición se podrán ver los trabajos realizados en la asignatura Historia de la Construcción. Los autores de los trabajos son las alumnas y los alumnos que a continuación se mencionan:

• NEKANE AZPIAZU;
  • ESTIBALIZ BENGURIA;