Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2020/02/27 LARS GUSTAVSSON

Hurrengo asteko ostegunean, otsailaren 27an,  goizeko 10.00etan, Elvira Zipitriako 3.5 gelan, Management of Innovation ikasgaian, Lars Gustavsson-en (Innovation Manager at Orona Elevator Innovation Centre) hitzaldia izango dugu.

El jueves de la semana próxima, 27 de febrero,  a las 10.00h, en el aula 3.5 de centro Elvira Zipitria, en la asignatura Management of Innovation tendremos la conferencia impartida por Lars Gustavsson (Innovation Manager at Orona Elevator Innovation Centre).